Ustedalen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Var så heldig å få vært med en fiskebåt på Lofotfiske for ett par dager siden. Lastet kamerasekken full som fy, og bega meg ut på det åpne hav. Endte opp sjøsyk til tusen, spydde 6 ganger på de 7 timene jeg var ute og følte meg generelt helt jævlig. Klarte så vidt å gå inn for å hente mer film til kameraet, men noen bilder ble det i alle fall. Her er to stykk jeg er nok så fornøyd med. Skal forresten ut en gang senere det ikke er så ekstremt mye bølger! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Likte begge to veldig godt, kanskje på grunn av, snarere enn til tross for den relativt dårlige tekniske kvaliteten. Støy gjør seg noen ganger i svart/hvitt. Tommelen opp, og vel så det. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det siste bildet likte jeg.... Bra jobba.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Liker begge disse veldig godt – flott komponert! Gleder meg til jeg skal til Lofoten selv om noen uker når jeg ser disse bildene. Endret 20. februar 2009 av Euklid Lenke til kommentar
telealf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det første synes jeg rett og slett svært bra komponert. Også utrolig deilig å se gode bild(er) på grunn av fotografering og ikke unødig dill med teknikk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Her ser dere noen flere bilder fra turen, om dere er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå