Gå til innhold

Lav signalstyrke på HTC Touch Pro

flars1

Anbefalte innlegg

Etter at jeg skiftet skjerm på min HTC Touch Pro har jeg fått lavere signalstyrke. Der jeg hadde en og to streker på min sony ericson er jeg uten dekning.

Hadde den ikke så lenge før jeg måtte bytte skjerm, slik at jeg er noe usikker på om det faktisk er generelt dårligere mottakere på HTC Touch Pro, eller om det skjedde no under reperasjonen.

Er det mulig å se signalstyrken eller andre parameter på signalkvalitet enn den i toppen av skjermen?

Hva er deres erfaring med signalstyrket vs andre mobiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsket litt i går, og så litt nærmere på antennen som ligger langs batteriet.

Denne så fin ut, men når jeg tok på en metall-leppe som kommer i kontakt med dekselet fikk jeg fullt utslag på signalstyrke.

Tenkte ikke på at det selvfølgelig må være antenner..

Men, jeg får ikke justert den slik at den blir bedre når dekselet er på.

Lenke til kommentar

Litt av problemmet er at signalkvaliteten er god hos forhandleren når den er inne der, mens når jeg kommer hjem er det dekkning bare noen enkelte plasser.

Slik har det ikke vært på de andre mobilene jeg har hatt. Der har man gjerne signalstyrket blitt redusert til 2-3 streker, men ikke blitt uten dekkning.

Er det flere som har erfaring med at Pro'en ikke har like god signalkvalitet enn konkurentene?

Lurer på om jeg må bytte til en annen telefon om det ikke ordner seg. Er veldig fornøyd med mye, men er irriterende å passe på hvor du legger telefonen for å ha dekning.

Lenke til kommentar
Litt av problemmet er at signalkvaliteten er god hos forhandleren når den er inne der, mens når jeg kommer hjem er det dekkning bare noen enkelte plasser.

Slik har det ikke vært på de andre mobilene jeg har hatt. Der har man gjerne signalstyrket blitt redusert til 2-3 streker, men ikke blitt uten dekkning.

Er det flere som har erfaring med at Pro'en ikke har like god signalkvalitet enn konkurentene?

Lurer på om jeg må bytte til en annen telefon om det ikke ordner seg. Er veldig fornøyd med mye, men er irriterende å passe på hvor du legger telefonen for å ha dekning.

flasha til en annen radio og opplevde at jeg har 3strekers dekning der ingen annen telefon jeg har hatt har hatt dekning uberhaupt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...