comb-over Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann. Kjøpte meg nytt skjermkort etter at det gamle kortet tok kvelden (har brukt et gammalt kort den siste tida). Men etter å ha satt inn det nye kortet og starta maskina, får eg blåskjerm når skrivebordet kjem fram. Eg får med andre ord ikkje gjort noko som helst anna enn å logge på. Skjermkortet er et Asus HD 4850 "top" Maskina ellers er: Gigabyte GA 965P-DS3 4GB minne MIST 500W CPU E6600 dual core (eller noko sånt) -PSU'n er vel stor nok, eller? Eg har kobla ifra alt av "unødvendig" hardware som ekstra harddisker, kabinettvifter og cd-rom. Har sett at det er andre som har hatt lignande problem Eg har desverre et G15 tastatur som ikkje piltastane funker på ved oppstart, så eg får ikkje starta i safemode. -Vil det hjelpe å få avinstallert dei gamle driverane før eg setter i det nye kortet? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 -Vil det hjelpe å få avinstallert dei gamle driverane før eg setter i det nye kortet? Dette er noe du alltid burde gjøre når du skal bytte komponenter. Ville prøvd å starte der først. Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) -Vil det hjelpe å få avinstallert dei gamle driverane før eg setter i det nye kortet? Dette er noe du alltid burde gjøre når du skal bytte komponenter. Ville prøvd å starte der først. Det hjalp ikkje. Er det å få starta pc'n i safe mode som er tingen? Eller er det andre ting eg bør gjere/sjekke først? Fylte ut http://www.thermaltake.outervision.com/Power og fikk at eg trengte ~430W, så PSU'n bør vel vere stor nok. Ati BSOD Er det her fornuftig eller berre tull? Endret 20. februar 2009 av comb-over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå