_mgr_ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hmmz.. har oppgradert til kernel 2.5.67-ac2 for å få støtte for mitt nforce2 hovedkort. Uansett, nvidia sine skjermkortdrivere nektet å samarbeide (kjørte ikke akkurat de nyeste), så jeg tenkte at det kansje ville fungere med de nyeste driverene. Men den gang ei. Får beskjed om at nvidia-driverene ikke støtter kerneler i 2.5-serien når jeg skal innstallere... Noen som har forslag til løsninger? (ja, jeg liker faktisk glplanet-skjermbeskytteren ) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bare pakke de ut og kompilere de sjøl? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 det var jo akkurat det jeg gjorde... funka heller ikke når jeg satte de ferdig opp med en annen kernel... skjerpinggs nvidia Lenke til kommentar
bad_kernel Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva for en feil for du ved nvidia driver installasjonen ? Copy og paste please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå