Raste Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Forklar? Frist for påmelding: Fredag 27. februar! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Forklar? Frist for påmelding: Fredag 27. februar! Les den nye xbox tråden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Har heller ikke fått PM av folk som har spilt mot hverandre? Skal vi bare starte helt på nytt og med supercup? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Slo den som kaller seg lilleru på PSn først 1-0 og så 4-2 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Bekrefter det Sindre sier. Men vil det ha noe og si? Startes det opp på nytt nå som det skal gjøres om til Supercup? Endret 26. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Vi kan godt starte på nytt eller om dere vil at de kampene vi har spilt før skal telles? Kanskje starte helt på nytt og få det til 100%? Dere bestemmer Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg stemmer for at vi starter på nytt. Ikke fordi jeg tapte de 2 første kampene. Men er det cup, så må man jo trekke første runde med alle påmeldte. Synes nå jeg:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Selv om jeg har vunnet alle mine 4 første kamper stemmer jeg også for ås tarte på nytt. Men de som allerede er med burde kanskje bekrefte at de skal være med på supercup og påmeldingsfristen kan kanskje være ut helga da? Resultater, hvem som skal spille mot hverandre osv. burde også komme i førsteposten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg lager tråd for supercup jeg Raste, hvis det går greit? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, ok. Går nok greit, mtp. at jeg ikke orker å oppdatere denne tråden osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå