andrenalin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei Jobber innenfor statoilhydro sine vegger og i det siste har firewallen blitt drithissig på streaming av video. Dette er litt sørgelig da jeg i rolige tider ikke får kikket på moroklipp jeg får i mailen eller nyhetssaker som har en videosnutt på for eksempel vg/dagbladet. Noen youtube filmer funker av og til, men mesteparten av tiden, loader den bare, uten at noe skjer. Er det noen som har tips på alternativer jeg kan bruke? Jeg er klar over at jeg kan laste ned filmene og så bruke en flv avspiller for å se for eksempel youtube filmsnutter, men firewallen krever at alt som blir nedlastet går igjennom en viruskontroll, så dette tar laaang tid, og ikke særlig effektivt… Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Regner med at dette er en Statoil Hydro stasjon som hat såkalt wifi sone... Ville nok ikke da forandret på firewall. Dette er gjort for å ha en bedre sikkerhet fordi nettet er åpent for kunder. Og tror du vil få bråk med IT ansvarlig om du forandrer på dette. Hør med IT ansvarlig du, så gjør du i hvertfall ikke noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå