Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventetid på bestilling av ADSL??

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg bor i Drammen og har plander om å skaffe meg ADSL med Nextgentel, men jeg husker med gru tilbake på noen av mine venner som måtte vente over 5 mnd fra de bestillte til de var oppe på nett.

Er det noen som kan fortelle meg ca. hvor lang tid dette tar?

(Jeg er privatkunde)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Jeg bor i Drammen og har plander om å skaffe meg ADSL med Nextgentel, men jeg husker med gru tilbake på noen av mine venner som måtte vente over 5 mnd fra de bestillte til de var oppe på nett.

Er det noen som kan fortelle meg ca. hvor lang tid dette tar?

(Jeg er privatkunde)

Normalt skal dette ta ca 3 uker pluss/minus, jeg har selv bestillt telenor adsl 1 gang og ngt adsl to ganger(hos meg selv og mine foreldre) og alle gangene har det vært "online" i løpet av ca 2-3 uker

Lenke til kommentar

Hos meg (Telenor ADSL) tok det laaang tid.

Men det var nok fordi pappa fikk tilbud om ADSL fra telenor (han jobber der) Altså, vi fikk det veldig tidlig - sikkert derfor den lange ventetiden.

I ettertid hahar jeg ikke angret et sec.

ADSL er toppen ! :D

Orker ikke leve lenger hvis jeg må flytte og de ikke har adsl der.. :cry:

Lenke til kommentar
En jeg kjenner bestilte adsl rundt juletider, først fra Bluecom, men pga. den lange vente tiden så ga de opp og gikk da heller for Telenor, men han har fortsatt ikke fått noe adsl.

Stakkars fyr.

Disse to bruker samme utstyr og samme montører så det var ikke mye vits i og bytte i grunn.

Lenke til kommentar

Jeg og min familie måtte vente over 1 mnd før vi finn online ADSL fra Telenor,jeg ringt og klaget mange ganger.Sitte gangen jeg ringte å klaget kom de på døra til oss med start pakken,det kaller jeg service :wink: :yes: Vi var "online",bare to dager etter at vi bestilte ADSL fra telenor.

Lenke til kommentar
Fikk pakken og tingene uken etter jeg bestilte, men ble ikke koplet opp før tre uker senere :wink:  

Syns det er bra det, holder hva de lover+fikk Lozitech Z-540 med :D  

den tok to uker :smile:  

Holdte på å glemme det, bestilte Online ADSL 8)

Tre uker er da normal leveringstid så det er da helt ordinært.

Lenke til kommentar

Har ngt, venta i først 10 uker, da kom det en kar fra bravida, men han fikk ikke gjort noe for vi måtte inn til naboen som bor over meg og var på jobb på tidspunktet. Så fire uker senere kom det en annen og fikk ordnet alt og senere den dagen var jeg online.

Lenke til kommentar

Venta i totalt 6 måneder før jeg fikk brebånd fra nextgentel. Etter at jeg stod i avisa og klaga fikk jeg adsl 3 uker senere.

Har utrolig god erfaring med selve linja, men derimot er kundesupport et rent helvete, tror jeg foretrekker å ta en avtale med djevelen selv isteden for å stole på kundeservicen til NGT.

For å si det kort, 2 inkassovarsler på 1 regning som er bevist betalt fra meg (gjennom bank etc)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...