-LarsLR Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, har tenkt til og kjøpe et XfX 285 skjermkort. På det ene kortet er det høyere hastighet i MHz mens på det andre kortet er det nvidia pure hd teknologi, litt mindre hastighet og litt billigere. Hvem bør jeg velge? kommer jeg til og se noen foskjell om det er pure HD teknologi eller vil jeg ikke? Link til skjermkortene: med nvidia pure HD teknologi, litt mindre hastighet. uten nvidia HD teknologi, større hastighet. Takk for alle svar! mvh Lars. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 begge kortene er utstyrt med de samme chippene. om det er noe som er anerledes på dem er det klistremerket på kjølern, og biosen til kortet. om det ene kortet av en eller annen grunn ikke har pure hd så kommer du ikke til å merke forskjeld. dette er for å avlaste cpu når du spiller av film. regner nesten med at du skal ha så sprek cpu at cpu dekoding ikke er noe problem. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Purevideo HD er noe som ble standard på nvidia kort i denne klassen for en god stund siden. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Alle GTX 285 kort er like (bortsett fra klistremerker), forskjellen er pris, garanti og noen modeller er overklokket fra fabrikk - alle har akkurat de samme egenskapene. Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, ok takk for svar Da vet jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå