The Stig Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Still deg i kø for nøkkel til betaen. Les mer Lenke til kommentar
ketle Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Flere enn meg som ikke klarer å installere BF Heroes på Windows7 Beta 64-bit? Noen som vet om det finnes en løsning på dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skrev meg opp på betaen for omtrent en uke siden, gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er vel noen uker siden man kunne melde seg på denne betaen? Jeg gjorde det for snart 2 uker siden, og har ikke fått nøkkel enda. :/ Er vel over 200 000 som har skrevet seg opp nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er vel noen uker siden man kunne melde seg på denne betaen? Jeg gjorde det for snart 2 uker siden, og har ikke fått nøkkel enda. :/Er vel over 200 000 som har skrevet seg opp nå. Neida, det er en ny runde nå. Runde 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Aha. Meldte meg på en gang til da. Er forresten snart 5 uker siden jeg meldte meg på forrige gang. blomsterbob: heh, jeg skummet visst bare gjennom for å finne "sign up"-knappen Endret 20. februar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Aha. Meldte meg på en gang til da. Er forresten snart 5 uker siden jeg meldte meg på forrige gang. How do you decide who gets a Beta invite? Please keep in mind that we’ll be giving out Keys in the fairest way we can, which is as follows: * Firstly, everyone still on the waiting list from the first Beta phase. * Secondly, everyone else, including those who sign up on this page. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har hatt nøkkel siden høsten 2008 jeg Det jeg synes er kjedelig nå er at du ikke kan bestemme hvilke servere du vil spille på, og dermed ikke har en mulighet til å spille med de du har lyst til, f.eks venner.. Men ellers er spillet svært bra Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 du kan joine venner hvis du vet brukernavnet til de Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 haha lo når jeg leste dette "spillet har fått lovet slippdato i løpet av mars. " Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 haha lo når jeg leste dette "spillet har fått lovet slippdato i løpet av mars. " Hvorfor det? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 haha lo når jeg leste dette "spillet har fått lovet slippdato i løpet av mars. " Hvorfor det? Du har visst ikke fulgt med prossesen av bf heroes? og alle de gangene de lovte å gi det ut? første gang de lovet å slippe det ut var for 7 måneder siden ca... og etter det har de lovet nye utslippsdatoer hele tiden... men neida ingenting skjedde Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er ikke første gangen det har skjedd, husker enda releasen til Half Life 2. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Fikk nøkkel dagen etter jeg signerte meg opp, og må si spillet var verken bra eller dårlig. Men er dritkjedelig å spille kun de 2 banene som er tilgjengelig. Server systemet er også helt på trynet, automatisk search system, det funker bra på konsoll, med på pc er det nytteløst. Ihvertfall om natta da den kun finner tomme servere, selv om jeg vet at noen servere spiller det folk på. Anyway, greit spill, men kommer nok ikke til å spille mye før dem har fått skikkelig server system. Endret 20. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Når signerte du deg opp BadSmile? Virker som det er rimelig tilfeldig hvem som får nøkler - en kompis fikk angivelig nøkkel et par minutt etter han skrev seg opp, jeg har enda ikke fått (vi skrev oss begge opp få minutter etter artikkelen ble publisert). Har også hørt om de som har ventet i ukevis uten å få noe .. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 @ketle Funker fint på min Windows 7 64-bit. Du må logge inn på spillets nettsider i IE, også åpner du spillet derfra og godtar Active-X driten. Funker ikke i Chrome, som jeg bruker... Ellers er det et morsomt spill, gleder meg til det blir lansert.. (: Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Når signerte du deg opp BadSmile? Virker som det er rimelig tilfeldig hvem som får nøkler - en kompis fikk angivelig nøkkel et par minutt etter han skrev seg opp, jeg har enda ikke fått (vi skrev oss begge opp få minutter etter artikkelen ble publisert). Har også hørt om de som har ventet i ukevis uten å få noe .. Signerte meg opp 15.feb, fikk nøkkelen 16.feb. Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg er nå ikke for sikker på den datoen i mars, de har forskjøvet slippdatoen siden sommeren 2008, så nå er jeg spent på om de klarer å holde denne datoen. Lenke til kommentar
lobhjkh Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Håper alle dere har fått nøkler nå jeg fikk en av en venn siden han fikk 2:D nå spiller jeg litt:D har ikke fått å har vært signa up helt siden høsten Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Flere enn meg som ikke klarer å installere BF Heroes på Windows7 Beta 64-bit? Noen som vet om det finnes en løsning på dette? jeg klarte å spille fint med windows 7 helt til en ny update kom, etter det får jeg bare feilmeldingen error 1002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg