Gå til innhold

iPhone kommer nå med Telenor

Anbefalte innlegg

Viser til denne artikkelen. Kommer det en nyere telefon enn 3G eller er det bare operativsystemet som blir nytt? I så fall er det vel bare å oppdatere telefonen.

Ja, det skal vel bare være å oppdatere telefonen. Kan være det koster noen kroner, slik det gjorde da de slapp 2.0...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iPhone 3G i salg fra 20. mars kl 9:00. Kilder: Nyhet hos Telenor, og en litt mer oversiktlig prissammenlikning hos ipod1.no

Noen som har sett priser på Iphone med Telenor abbonement?

Hehe, så du gadd ikke lese de linkene jeg skrev inn, altså? ;) ipod1.no skriver hva telefonene skal koste med de fire foreslåtte abonnementene.

Lenke til kommentar
iPhone 3G i salg fra 20. mars kl 9:00. Kilder: Nyhet hos Telenor, og en litt mer oversiktlig prissammenlikning hos ipod1.no

Noen som har sett priser på Iphone med Telenor abbonement?

Hehe, så du gadd ikke lese de linkene jeg skrev inn, altså? ;) ipod1.no skriver hva telefonene skal koste med de fire foreslåtte abonnementene.

Lenge leve latskapen. Thanx!

Lenke til kommentar

Nytt grønt spørsmål! Jeg har et privat abbonement jeg vurderer å binde på nytt ved å kjøpe en iPhone. Men jeg bruker daglig en jobbtelefon med Telenor Proff abbonement. Vil jeg kunne bruke dette abbonementet/ SIM-kortet med Iphonen eller blir telefonen låst til et spesifikk Telenor abbonement/ SIM kort?

Endret av Linken
Lenke til kommentar
Hvilken ny iPhone? Den det går rykter om at skal lanseres i juni?

Ja. Se på pressekonferansen som går klokken 18:00 norsk tid i dag.

Det har jeg veldig liten tro på. Pressekonferansen idag skal vise fram hva kult som kommer i iPhone OS 3.0, og dette er vel et stykke unna ferdig. Dessuten tror jeg det er altfor tidlig å forvente at Apple gir ut sin neste versjon av iPhone nå allerede i mars. Men. Det kan jo være at de tar meg på sengen. Hadde selvfølgelig vært megakult hvis en ny iPhone kom til salgs med Telenor-binding på fredag, men det mener jeg er å tro på julenissen.

Lenge leve latskapen. Thanx!

:!: NP. ;)

Lenke til kommentar
Pressekonferansen idag skal vise fram hva kult som kommer i iPhone OS 3.0, og dette er vel et stykke unna ferdig.

Egentlig skal de ikke de heller. De skal vise frem endringer i SDK, for å forberede utviklere til versjon 3.0. Om det blir bekreftet ny funksjonalitet eller nyheter gjenstår å se, men det er mye trolig at det vil komme noe.

Lenke til kommentar

Bare hadde et par spørsmål vedrørende jeg vurderer å tegne abonnementet Surfprat L fra Telenor og iPhone:

1. Man får 3000 ringeminutter. Vil dette si alle slags numrer? Eller bare vanlig fasttelefon og mobil? Ikke f.eks 02323 (som er Oslo taxi) osv?

2. Den kommer også med 1000 MB surfing. Hva tilsvarer f.eks 1 MB surfing da? Skjønner ikke helt hvvordan de regner på dette jeg.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Bare hadde et par spørsmål vedrørende jeg vurderer å tegne abonnementet Surfprat L fra Telenor og iPhone:

1. Man får 3000 ringeminutter. Vil dette si alle slags numrer? Eller bare vanlig fasttelefon og mobil? Ikke f.eks 02323 (som er Oslo taxi) osv?

2. Den kommer også med 1000 MB surfing. Hva tilsvarer f.eks 1 MB surfing da? Skjønner ikke helt hvvordan de regner på dette jeg.

Takk for svar :-)

1. De tre tusen ringeminuttene gjelder for alle mobil- og fasttelefonnummer i Norge. Tre-, fire- og femsiffernummer og utenlandssamtaler kommer i tillegg.

2. I Surfprat L er det 1000 MB inkludert datatrafikk i måneden. Dette vil for eksempel tilsavre å åpne forsiden på VG 6-700 ganger. (Rundt regnet.) Telenor klarer å måle hvor mye datatrafikk du har brukt via ditt abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...