Gå til innhold

iPhone kommer nå med Telenor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel stort sett muligheten for multitasking og MMS som kan få meg til å ville vente på en ny iPhone, tror jeg. (Mottar endel MMS fra folka mine og svigers, nemlig... :roll: ) Mer lagringsplass er det ikke verdt å vente på for min del.

Lenke til kommentar
Det er vel stort sett muligheten for multitasking og MMS som kan få meg til å ville vente på en ny iPhone, tror jeg. (Mottar endel MMS fra folka mine og svigers, nemlig... :roll: ) Mer lagringsplass er det ikke verdt å vente på for min del.

mms og multitasking kan komme i dagens iphone med SW oppgradering. så det er ingen grund til å vente pga det;)

til og med 1.gen iphone har samme muligheter som 3Gen så tviler på ny iphone får mms og ikke de som er ute i dag og de som komemr med telenor

Lenke til kommentar
mms og multitasking kan komme i dagens iphone med SW oppgradering. så det er ingen grund til å vente pga det;)

til og med 1.gen iphone har samme muligheter som 3Gen så tviler på ny iphone får mms og ikke de som er ute i dag og de som komemr med telenor

Jo, du har jo rett i det. Men jeg hørte snakk om at multitasking på iPhone 3G ville bli begrenset til 2-3 programmer. Men hvis neste generasjon får kraftigere prosessor og/eller mer minne, kan det være at den ikke får den begrensningen.

Lenke til kommentar

Jeg kunne nå tenkt meg å kjøre IM+, iNap, Last.FM og en eller annen GPS-tracking og fremdeles få lov til å sitte og spille et spill... Det er bare from the top of my head, er sikkert flere andre programmer som kan være greit å ha surrende.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke "skryte" på at jeg jobber i bransjen (takk og lov), men mengden informasjon fra diverse kjente apple steder tyder på at man kan si med sikkerhet at det kommer en ny modell av iphone om ikke så lenge. Alle har P.A. Semi som fellesnevner, så en spesialisert og kraftigere prosessor er nok hovedpunktet. Apple har tjent mye på sin app store, og vil nok sørge for at utviklere får gode muligheter til å utvikle noe som er enda bedre å utvikle til. 17. mars så skal jo ny iphone 3.0 beta presenteres, tror nok det vil være en del hint om ny hardware å finne for de som leter dypt i denne.

Lenke til kommentar
Jobber i bransjen;)

At du jobber som selger på Expert eller lignende betyr ikke at du vet at det kommer en ny iPhone.

Eh... Jo! Når jeg jobber i bransjen har jeg mine kontakter...

:roll:

Selvfølgelig _kommer_ det noe nytt en eller annen gang, men at du mener du vet når, er mildt sagt en dristig uttalelse.

Endret av strek
Lenke til kommentar
skjønner ikke problemet når vi har ebay og andre like sider? :ermm:

Du kan ikke låse opp siste versjon av firmware til iPhone 3G med software, og man må i stedet ta til takke med ustabilie xsim-løsninger.

Samtidig er ikke besparselen ved å kjøpe via ebay massiv, og man får heller ikke garanti eller norsk reklamasjonsrett. Ergo ville jeg ikke kjøpt iPhone 3G via ebay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...