Rusher Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvordan VET du at det kommer en ny? Bare rykter og spekulasjoner alt sammen jo. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jobber i bransjen;) men at det kommer ny er jo garantert;) er jo ikke lenge til sommern;) og det er på sommern de kommer med ny Endret 6. mars 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er vel stort sett muligheten for multitasking og MMS som kan få meg til å ville vente på en ny iPhone, tror jeg. (Mottar endel MMS fra folka mine og svigers, nemlig... ) Mer lagringsplass er det ikke verdt å vente på for min del. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) @SnikendeChris: Det var da en bastant påstand, for er det et selskap man virkelig aldri vet hva vil gjøre, så er det Apple. Endret 15. mars 2009 av strek Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det er vel stort sett muligheten for multitasking og MMS som kan få meg til å ville vente på en ny iPhone, tror jeg. (Mottar endel MMS fra folka mine og svigers, nemlig... ) Mer lagringsplass er det ikke verdt å vente på for min del. mms og multitasking kan komme i dagens iphone med SW oppgradering. så det er ingen grund til å vente pga det;) til og med 1.gen iphone har samme muligheter som 3Gen så tviler på ny iphone får mms og ikke de som er ute i dag og de som komemr med telenor Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Umulig å si med sikkerhet at det faktisk kommer en ny "rett rundt hjørnet". blir bare spekulering. Endret 6. mars 2009 av Rusher Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 de kommer med ny hvert år så det er mulig å spå det:) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 mms og multitasking kan komme i dagens iphone med SW oppgradering. så det er ingen grund til å vente pga det;) til og med 1.gen iphone har samme muligheter som 3Gen så tviler på ny iphone får mms og ikke de som er ute i dag og de som komemr med telenor Jo, du har jo rett i det. Men jeg hørte snakk om at multitasking på iPhone 3G ville bli begrenset til 2-3 programmer. Men hvis neste generasjon får kraftigere prosessor og/eller mer minne, kan det være at den ikke får den begrensningen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 hvorfor skal man kjøre 4-10 programmer samtidig? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kunne nå tenkt meg å kjøre IM+, iNap, Last.FM og en eller annen GPS-tracking og fremdeles få lov til å sitte og spille et spill... Det er bare from the top of my head, er sikkert flere andre programmer som kan være greit å ha surrende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jobber i bransjen;) At du jobber som selger på Expert eller lignende betyr ikke at du vet at det kommer en ny iPhone. Lenke til kommentar
Superhai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal ikke "skryte" på at jeg jobber i bransjen (takk og lov), men mengden informasjon fra diverse kjente apple steder tyder på at man kan si med sikkerhet at det kommer en ny modell av iphone om ikke så lenge. Alle har P.A. Semi som fellesnevner, så en spesialisert og kraftigere prosessor er nok hovedpunktet. Apple har tjent mye på sin app store, og vil nok sørge for at utviklere får gode muligheter til å utvikle noe som er enda bedre å utvikle til. 17. mars så skal jo ny iphone 3.0 beta presenteres, tror nok det vil være en del hint om ny hardware å finne for de som leter dypt i denne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jobber i bransjen;) At du jobber som selger på Expert eller lignende betyr ikke at du vet at det kommer en ny iPhone. Eh... Jo! Når jeg jobber i bransjen har jeg mine kontakter... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jobber i bransjen;) At du jobber som selger på Expert eller lignende betyr ikke at du vet at det kommer en ny iPhone. Eh... Jo! Når jeg jobber i bransjen har jeg mine kontakter... Selvfølgelig _kommer_ det noe nytt en eller annen gang, men at du mener du vet når, er mildt sagt en dristig uttalelse. Endret 15. mars 2009 av strek Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 dro det kanskje litt langt, et ganske sikker er kanskje mer korrekt. men tviler sterkt på den kommer før om tidligst 2 mnd med 3.0. men som sakt, det er fortsatt rykter Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 skjønner ikke problemet når vi har ebay og andre like sider? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 skjønner ikke problemet når vi har ebay og andre like sider? Du kan ikke låse opp siste versjon av firmware til iPhone 3G med software, og man må i stedet ta til takke med ustabilie xsim-løsninger. Samtidig er ikke besparselen ved å kjøpe via ebay massiv, og man får heller ikke garanti eller norsk reklamasjonsrett. Ergo ville jeg ikke kjøpt iPhone 3G via ebay. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) iPhone 3G i salg fra 20. mars kl 9:00. Kilder: Nyhet hos Telenor, og en litt mer oversiktlig prissammenlikning hos ipod1.no Edit: Den er også tilgjengelig for bedrifter. Endret 17. mars 2009 av Tjohei Lenke til kommentar
Linken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 iPhone 3G i salg fra 20. mars kl 9:00. Kilder: Nyhet hos Telenor, og en litt mer oversiktlig prissammenlikning hos ipod1.no Noen som har sett priser på Iphone med Telenor abbonement? Lenke til kommentar
Linken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Viser til denne artikkelen. Kommer det en nyere telefon enn 3G eller er det bare operativsystemet som blir nytt? I så fall er det vel bare å oppdatere telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå