StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Prøver å få opp et forum for reparasjoner o.l. Det er ikke mange dagene gammelt, hadde vært hyggelig med inputs/hjelp. Noen frivillige? Besøk forumet på reparer.no Takk Takk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nja, ser egentlig ikke helt vitsen med forumet sånn i utgangspunktet da man kan spørre om akkurat det samme f eks her. Her på forumet er det mye mer aktivitet og dermed større sjanse at noen kan svare på spørsmålet. Tror også forumet blir veldig kjedelig å henge på for de som skal komme med tips. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er spent på om du klarer å få etablert det. Her på diskusjon.no får ein vanlegvis svar få minutt etter at ein posta, men eg vil tru at ein må rekne med langt meir venting på ditt forum i og med at det er få brukarar, og dermed smalare kompetanse. Trur du kanskje kan få på problem med å halde på brukarane som registrerer seg. Du får uansett ha lukke til. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kan jo være greit med eget reparer forum, da de fleste andre fora (dette inkludert) ikke har kategorier som er spesielt egnet. Men som poengtert før - det avhenger jo at det kommer en viss brukermasse sigende inn på forumet OG at det i denne massen finnes noen som faktisk HAR kompetanse. Det vil jo ikke nytte å spørre om tips til vaskemaskinen hvis ingen av de 300 registrerte brukerne (?) noensinne har demontert en vaskemaskin før. Og så kan det jo være greit å ha en plass der brukerne kan spørre etter servicemanualer når det trengs (selv om det finnes utenlandske fora for dette). Det vil si - det bør være mulig å opplaste servicemanualer på forumet, og de respektive filene kan fort bli noen Mb i størrelse. Merk at datautstyr ikke er nevnt på forumet hans - det kan vi ta her for eksempel. Endret 20. februar 2009 av geir__hk Lenke til kommentar
StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for tilbakemeldingene. Kan jo bare få avklart en del ting. Vi er 7 utdannede serviceelektronikere som starter forumet, med erfaringer fra data, elektromedisinks og audio video. Forumet er ikke mange dagene gammelt, så det er unnskyldningen for ikke at alle kategoriene er inne.. skal legge til data nå. Så forskjellen fra dette forumet og reparer.no er at det er fagfolk som driver det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor kan ikke dere 7 heller ta å registrere dere her, og bruke deres kunnskap hos oss? Større brukermasse og sjanse på å nå langt flere mennesker . Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 "Hei, jeg har ikke hatt signal på TVen min siden november. Har hatt den på reperasjon flere ganger, uten at man har funnet noe galt!! " Hmm, tror nok dette bare er tull, så dere bør fjerne sånne innlegg slik at siden virker mer seriøs Lenke til kommentar
StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Dette er et kjempebra forum, men det blir for generelt for det vi tenker på. Lenke til kommentar
StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) En ting om responstiden; dette forumet er jo for litt mer langsiktige problemstillinger enn "på minuttet" løsning. Detter er vell ofte problem man funderer litt på. Men responstiden vil vi jo prøve å få så rask som mulig. Endret 20. februar 2009 av StaggarLee Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) er ikke dette "gratis" reklame? Er dette lov EDIT: Og legg merke til selve brukeren: Ble medlem idag, Har kun 4 innlegg. Endret 20. februar 2009 av hproslan Lenke til kommentar
StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor skal det ikke vær lov å diskutere nye forum? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) er vell opptil moderatorne og tolke reglene, men spesielt lage bruker bare for egenreklame blir vell generelt sett på som negativt av alle forums. Endret 20. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hver gang det blir posta et forum, konkurrerende side her så får moderatorer etc. fnatt virker det som . Merkerlig et denne tråden ikke er stengt! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 tja konkurrerende var vell og ta litt sterkt i Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 tja konkurrerende var vell og ta litt sterkt i Ja, tenkte mer på andre sider. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) men spørst hvordan det kommer opp da, bare lage bruker kun for egenreklame er jo nesten og be om lock + evnt spark i ræva tilbake ut. Endret 20. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er spent på om du klarer å få etablert det. Her på diskusjon.no får ein vanlegvis svar få minutt etter at ein posta, men eg vil tru at ein må rekne med langt meir venting på ditt forum i og med at det er få brukarar, og dermed smalare kompetanse. Trur du kanskje kan få på problem med å halde på brukarane som registrerer seg. Du får uansett ha lukke til. De vanligste tingene tar 1min so feks finne ut spec på en maskin Men mine probs jeg har laget tråder om eksisterer enda. Lenke til kommentar
StaggarLee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det var ikke tenkt som reklame, forumet er jo ikke opp skikkelig. Er bare ute etter å diskutere. Om noen diskuterer servicen til .. la si komplett.no, blir jo det også på en måte reklame. Men det må jo vær lov å diskutere. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser ikkje noko problem i at han lenkjer til forumet sitt her so lenge det ikkje ligg noko kommersielt bak. Ein liten ting eg la merke til: Du skriv at de er 7 personar som driv forumet, og no ser eg at det heller ikkje er meir enn 7 medlemmar som er registrerte. Spørsmåla er det altso de sjølve som har laga! Har eg rett? Skal uansett prøve forumet dykkar dersom eg får problem som ikkje kan svarast på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå