Hidden Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Sjekk denne beskrivelsen (det er snakk om et tastatur!) Utdrag: Windows 98 keys 3 keys for easy access to sleep wake-up and power functions Designed with simplicity in mind, the Classic Keyboard is easy to install and fully compatible - just plug it in the PS/2 port; turn on the system and its ready to go. Enhanced for Windows 98 (and higher), three extra keys provide easy access to Sleep, Wake-up and Power functions. Only for sale with a PC strømforsyning Låsbart sidepanel som åpnes med et enkelt håndgrep, for tilgang til komponenter Plass til 4 ekstra kabinettvifter, som kan kjøle harddisker og gi god lufting. Dimensjoner: 47,3 x 20,5 x 52,5 cm (DxBxH) LOL.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Haha vel det fikk nå meg til å glise Bestilte det billigste Logitech tastaturet de hadde, og det kom virkelig kjapt i posten. Enkel og grei sak, støyer t.o.m. mindre enn 300 kroners tastaturet jeg hadde siste (ErgoForce, husker ikke merket). Jeg har handlet hos MPX før, hadde glemt at de sendte SÅ raskt. Nice Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Syntes det er fælt dyrt på MPX jeg. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Raskere enn PSdata da? De sender samme dag... Haha vel det fikk nå meg til å glise Bestilte det billigste Logitech tastaturet de hadde, og det kom virkelig kjapt i posten. Enkel og grei sak, støyer t.o.m. mindre enn 300 kroners tastaturet jeg hadde siste (ErgoForce, husker ikke merket). Jeg har handlet hos MPX før, hadde glemt at de sendte SÅ raskt. Nice Lenke til kommentar
50z Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Syntes det er fælt dyrt på MPX jeg. Noe er de litt dyre på ja, men andre ting er de billige på, og når man bor i sandefjord å kan hente direkte på lagret dem's og sparar portoen blir det jo knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå