koots Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Om du ønsker å diskutere demoen og poste dine erfaringer, ta dette i den egne tråden for dette, den er her: Empire: Total War Demo - Diskusjon og erfaringer. Denne tråden vil fungere som en teknisk tråd. Her kan du poste om hva status på nedlastningen din er, si fra om du har problemer med nedlastningen - eller om du har problemer med å starte spillet. Du kan og stille mer tekniske spørsmål rundt spillet; for eksempel om det er mulig å øke antallet menn det kan være i enheter. - TSP Så idag 20.02.2009 kl 16 GMT, altså kl 17 norsk tid slippes Empire Total War demoen på Steam Kilde: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/42851...lease-date.html På PCen min så det mere ut som en mod til Rome TW, men med bursdag om 2 1/2 måned blir det andre saker Takk til Nerowulf for tips om raskere nedlastingshastighet For dere som laster ned med en utrolig lav KB/s. Bytt på instillingene om hvilken region du befinner deg i. Tipper det står Skandinavia hos de fleste. Men hvis dere bytter til EAST COAST USA, så går den utrolig mye fortere. Gikk fra 50 KB/s til 300. File --> Innstillinger --> Nedlastninger Endret 21. februar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Suder Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Så idag 20.02.2009 kl 16 GMT, altså kl 17 norsk tid slippes Empire Total War demoen på Steam Kilde: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/42851...lease-date.html Nå ber jeg om at Pcen min klarer å kjøre det, eller så må jeg begynne å spare Jippi. Gleder meg til kvelden. Dette blir mooro Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Supert . Synd jeg starter på jobb klokken 16.00 så jeg akkurat ikke rekker å sette PC'en på nedlastning. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor stor er demoen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor stor er demoen? Tipper over 1 GB i hvert fall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Dette var kos. Da blir det krig i kveld. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg er litt noob med Steam. Men det skal gå problemfritt å laste ned demoen, og så overføre de filene til en annen PC som ikke har Steam? Edit: Hm. Den spør om jeg vil installere Empire på PC... jeg vil bare ha installasjons filene. Extra edit: Demoen er ute!! Endret 20. februar 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Demoen er på 2gb. Drøyt. Men har god fart på nedlastingen. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hvordan laster jeg ned demoen? Jeg funnet den på STEAM og så trykker jeg "install demo". Ingenting skjer. Edit, fant ut av det. Takk for linken TSP Endret 20. februar 2009 av Suder Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvordan laster jeg ned demoen? Jeg funnet den på STEAM og så trykker jeg "install demo". Ingenting skjer. Edit, fant ut av det. Takk for linken TSP What he said Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Først så sto det på 'status' at den lastet ned, kom sikkert opp i 5 %. Og nå etter en stund, begynte den på 0 % igjen med status Oppdaterer. Laster ned på rundt 150 KB/s pluss minus. Har linje på 15 MB Edit: Hvorfor starter den på 0 % hver gang jeg starter Steam på nytt!? Endret 20. februar 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg laster ned med fra 12-50 kb i sekundet nå Kommer til å ta lang tid Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 For dere som laster ned med en utrolig lav KB/s. Bytt på instillingene om hvilken region du befinner deg i. Tipper det står Skandinavia hos de fleste. Men hvis dere bytter til EAST COAST USA, så går den utrolig mye fortere. Gikk fra 50 KB/s til 300. File --> Innstillinger --> Nedlastninger Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Takker for tipset. Funket her og. Lenke til kommentar
olus Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 håper på litt tilbakemellinger etter at spillet er prøvd ; ) får ikke prøvd det før imorgen selv så det blir kjekt å høre hva folket synes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Jaja, dette var et antiklimaks, får det ikke til å funke, kommer bare til den første siden også stopper det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Steam er dårlig får bare 30 kbs ned. har 6mbit linje som jeg er alene på med maks 697kbs ned....tar seks timer å laste 2gb ned på steam. EDIT:East Coast USA fungerer det 300kbs men ser ikke ut til at steam bryr seg om scandinavia. Endret 20. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Noen som i det hele tatt har fått lastet ned demoen ferdig? Jeg startet ca. kl. kvart over 5 og er bare 20% ferdig Endret 20. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Dette var virkelig kjedelige hastigheter. Skuffende av steam... Edit: Det gikk MYE fortere på USA East coast. Det er jo litt greit da Endret 20. februar 2009 av Filamu Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) WTF!!? Hvorfor kan man ikke ha flere enn 80 soldater i én gruppe?? Det er jo latterlig få. Er det noen som har sett en option for å slå av halen etter kanonkulene? Forresten noen som vet hvordan man modder demoen?? Endret 21. februar 2009 av pfa87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå