Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kva rolle spelar kjæledyr i livet til menneske?

Anbefalte innlegg

Eg har fått den mest elendige stiloppgåva nokonsinne, so eg håpar nokon kan hjelpe meg litt i gong. Eg skal altso skrive om kva rolle kjæledyr spelar i livet til menneske. Av det eg kan tenkje på no er det vel fyrst og fremst at dei kan vere ein ven for einsame folk, gjerne eldre. Dei kan vel òg vere gode til å lære ungar om å ta ansvar.

Kom med innspel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, var det jeg hadde inntrykk av. Jeg vet ikke, men kanskje du kan trekke litt opp historien om hunder? Hva brukte vi kjæledyrene våres til før, hvordan de sto før tiden til i dag? Jeg tenker bare høyt :p Kunne sikkert brukte det som fylling hvis du føler noe manlger kanskje!

Lenke til kommentar

De spiller en stor rolle i livet til mennesker som bryr seg om dyr. Man trenger ikke å være ensom, gammel, mobbeoffer eller ha sosiale adferdsproblemer for å ha kjærlighet til dyr. Jeg har selv alltid hatt katt og trives med å ha ett slik type kjæledyr. Enkelte har kanskje problemer med å forstå det men ett kjæledyr er på en måte en kammerat. Du lærer deg å kjenne dyret og dyret lærer seg å kjenne deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...