Gå til innhold

Stort søtbehov om kveldene.


Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Jeg her trent lenge, men var en av dem om bare dukker opp på studio og leker litt.

De siste 3 månedene har jeg begynnt seriøst med trening og kosthold.

Trener nå 4-5 ganger i uken, 4 styrke og 1 kardio trening. ca 1 time hver gang.

 

Spiser: (ca oversikt)

Frolost (07:00): 2 egg og 2 brødskiver med kost skinke

Mellommåltid (09:30): 2 brødskiver med kokt skinke.

lunsj (11:30): 6 brødskiver med mager smøreost, skinke, leverpostei og andre proteinrike pålegg.

mellommåltid (13:30): en brødskive med skinke og en "halv" proteinshake.

(17:00)så trener jeg, og drikker en proteinshake etter trening.

Middag(18:30): Storsett kyllingfilet, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, prøver og spise mere kjøtt og mindre potet, ris osv.

 

Men om kveldene så har jeg et enormt søtbehov, har adri hatt det før.

Jeg må vel gjøre noe feil, prøver og ta en apeisin eller liknende, men det metter ikke behovet.

Hvoprdan blir jeg kvitt det, og hvorfor får jeg det? Burde jeg spise mere på kvelden? legge inn et måltid til? Føler jeg spiser hele tiden.

 

Det ble kanskje litt vell innførende :p Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ikke nødvendigvis kvitte deg med det, men du kan alltids tilfredstille behovet. ;)

 

Jeg f.eks som trener en del styrke, har kjøpt inn proteinpulver som smaker godt. Å mikse seg en shake med Protein Delite (tror jeg det heter), sjokoladesmak for min del, er som å drikke et glass med Oboy. :D

 

Vis du tilfredstiller behovet så kvitter man jo seg med det :p

Men budre jeg dra inn mye mere mat så sent på kvelden? Føler jeg ikke gjør annet enn og spise for tiden :p

Har heller ikke råd til og drikke proteinshaker til alle måltider :p hehe

Lenke til kommentar
Det som funker for meg er faktisk bare å gå å legge meg tidlig, så har jeg lyst på ordentlig mat når jeg våkner. Verdt å prøve :)

 

Det er et godt alternativ, men er litt kjedelig og legge seg kl 9 hver kveld, har jo samboer er bikje som krever sitt også. Må ha tid til dem også.

Lenke til kommentar
Ta med samboern til sengs da? :p Det viktigste er vel egentlig å ikke sette seg ned og kjede seg, det er i alle fall da jeg får lyst på lette karbohydrater. Bikkja vil sikkert ha en tur ekstra; et eller annet som holder en i aktivitet. Såklart, allt er enkelt i teorien, kjenner til det med praksis.

 

To gode alternativer som begge forbrenner kalorier, og forhindrer meg i og døtte i meg flere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...