kilosharr Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Elg som trekker stadig nærmere husveggene når skogen overfylles med snø.. Fullversjon Endret 20. februar 2009 av kilosharr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Husk å ha "BK:" forran emntetittel når du poster bilder i bildekritikk. Dette er fordi det skal bli mer oversiktelig i "Mine innlegg", "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder" hvor man ser emner fra alle underforumene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei kilosharr, Det er kanskje en stund siden du har lagt inn bilder i bildekritikken? Vi har blitt enige om nye egne retningslinjer som vi gjerne ser at folk følger. Det er en flott elg du har fanget; men det er tre ting som jeg ikke synes funger helt her. Det første er at elgen er midtstilt. Det kan du løse ved å beskjære slik at det er mindre i bunnen og på høyre side. Det hadde også hjulpet hvis du ikke hadde tatt bildet av elgen bakfra; men det er nok ikke så lett å få til. Til slutt synes jeg ikke bildet er helt skarpt. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå