Gå til innhold

OS freeze, reboot mens Kazaa Lite går = 440mb fil borte...

Hidden

Anbefalte innlegg

Jeg hentet denne filen over en treg ISDN linje. Så sa Kazaa Lite takk for seg og fjernet den. Bestiller nytt tastatur nuh, og låner et annet i mellomtiden... må ha sett morsomt ut når det raste som verst :roll:

Dette er hva som skjedde:

Jeg holdt på med et annet program mens Kazaa jobbet i bakgrunnen. Så låste med ett programmet seg, selvfølgelig når jeg minst ventet det, og dro med seg Win2k i samme slengen. Det er veldig, veldig sjelden jeg har opplevd dette, men 2 ganger nå med nevnte program, som er på utviklingsstadiet.

Ctrl+Alt+Del funket ikke, alt var låst og en fæl lyd duret i høyttalerne. Så jeg brukte powerknappen for å reboote på den harde måten. Jeg skulle kanskje ikke gjort det, men hva skal man gjøre når ikke noe annet går?

Jeg kom omsider tilbake igjen, logget på for å få ned de siste megs fra Kazaa. Whops, de hittil 440 +/-mb var borte.. fikk nesten hjertestans ved tanken på alle timene som har gått med til den fila, sjekket shared files folderen. Ingenting, hvor filen hadde vært til da. Bare en annen fil som hadde vært på pause når dette skjedde, ble nå downloadet.

Hurramegrundt. Så jeg klikket og ødela heldigvis bare tastaturet, vrengte det i filler med hendene. Neste gang Kazaa finner på noe slikt, går vel noe annet i stykker :evil:

Noen som har opplevd det samme? Er det noen som helst mulighet for å finne igjen noe slikt? Jeg spanderer gladelig en sixpack..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vel altså filen som forsvant, forsvant fra den shared mappen, hvor den pleide å ligge, nesten som den var blitt lagt utelukkende i minnet imellom slutten på hver session? Hvordan fungerer egentlig resume på den måten? Jeg har Easy recovery pro, skal kjøre det og se om jeg finner den, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Joda, dette har hendt meg også. Har heldigvis en kjapp linje, så det var ikke noe stort problem bortsett fra den jævla irritasjonen av å måtte begynne på nytt.

Støtter forslaget om å bruke file recovery.

Forresten, hvilket OS bruker du? Lenge siden jeg har hatt så stygge krasj... (kjører XP Pro, men vurderer å gå over til Win2k, pga minnebesparelser etc....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...