EllingB Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Mange av oss elsker nye duppeditter. Fiffige løsninger og gadgets er spennende og kjennetegner masken fra Liquid Image som kan ta bilder under vann med opp til 5 megapixler. Men er den bra? Les mer Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tror det er like greit å legge på bittelitt mere og heller kjøpe ett brukt digitalkamera med dykkerhus. Litt mer å fomle med under vann, men garantert bedre bilder. Endret 20. februar 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eller bare kjøpe ett av de mange kompaktkameraene som skal tåle ned mot 10 meters dyp. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg var ikke klar over at den kun gikk ned til 5 meter. Slik sett helt latterlig. De fleste som driver med dykking ligger jo som oftest fra 5 til 30 meters dyp.... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Støtter meg til dem som mener en bør bruke et annet kamera under vann. Har selv fridykket med Olympus 1030SW og synes det fungerer fint. På 1030SW er det også en lysdiode for makro foto, noe som ofte kan være nyttig på litt dybde. Bare synd kameraet synker. .... Knappene lar seg og operere greit med dykkerhansker (3mm). Video er også morro under vann når en kommer litt overraskene inn i en brislingstim ... eller finner en ørret... eller andre kryp og svømmende arter Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er skeptisk til hvor praktisk det egentlig er å ha kameraet festet på ansiktet... Dersom du vil ta bilde av noe må du jo plassere hodet ditt på riktig sted, noe som ikke alltid er like enkelt. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Virker som en rimelig unyttig oppfinnelse når man har andre kameraer som dykker lengre ned og tar bedre bilder til en ok pris.. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror denne greia bare er egnet for folk som trenger en gave eller som har for mye penger Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hadde vært kjekt å finne ut hvordan den fungerer i basseng. Kjenner noen som driver med babysvømming. Edit: .... ellers sikkert et utmerket kamuflasjeutstyr for kåtsekker i svømmehaller Endret 27. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg