The Stig Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nintendos siste hjertebarn er snart her, hva er nytt? Les mer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Likte kameraet, men bare synd at DSi ikke har GBA-slot. Lenke til kommentar
Mizui Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 kameraene er 0.3 mp hver, blir mer av en gimmick da men"/ men men. håper jeg bare ikke blir for skuffa av denna....gleder meg sjukt Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor lang tid er det til neste generasjons bærbar spillkonsoll fra Nintendo kommer tror dere? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjøpte meg egentlig nettop en DS lite, og ser ikke helt behovet for dsi bortsett fra større skjerm. Vet ikke om det for min del er mye vits å betale gode tusenlappen for en ny en. Fikk forsåvidt min for 800kr ny og er storfornøyd, men meh. Blir sikkert til at jeg kjøper meg en før eller siden. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hvorfor i alle dager skal de regionslåse spillene? trodde vi var kvitt dette tullet nå som filmbransjen innså sine feil med DVD-regioner.. Dessuten er det vel bare å laste ned en patch, så er konsollen "sonefri" igjen.. Og hvorfor er de ikke i stand til å gjøre berøringsskjermen fingervennlig? Tror det hadde åpnet for flere muligheter om man fikk multitouch enn et 0,3 mpx-kamera.. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Detta blir jo veldig bra! Nintendo DS er for noobs, hvem spiller gameboy og shit nå for tida. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 kameraene er 0.3 mp hver, blir mer av en gimmick da men"/ men men. håper jeg bare ikke blir for skuffa av denna....gleder meg sjukt Med tanke paa hvor liten skjermen er holder vel egentlig det med tanke paa oppl0sning paa bildene. Om man har tenkt aa overf0re de til pcen er det jo saaklart en annen sak, ettersom det kommer til aa se helt jaevlig ut om du vil ha grei st0rrelse paa dem Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/...jor_ny_ds/56582 står at kameraene er på 3 mpx.. :/ har dere kilde til at de er på 0,3 mpx? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 The grossly underpowered camera is a mere 0.3 megapixels http://kotaku.com/5075594/dsi-camera-impressions Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjøpte Nintendo DS Lite for en måned siden, men tenker DSi vil havne i postkassa rimelig fort etter lansering Denne ser lekker ut! DS browser, musikk (kan man se film?) Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Større skjerm frister litt... Kanskje jeg kjøper en sånn en gang? :O Nintendo var veldig bra før, men nå som de har fokusert mer og mer på mainstream, og mindre og mindre på kjernen av spillere, de som liker gode gamle Link og Mario spill, har jeg begynt å gå bort i fra dem.. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er bare noobe spill til DS!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg