AnaXyd Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann! Har fått et tilbud på felgpakke på 215/40R17, med G-force dekkene fra BF Goodrich. Etter det jeg har skjønt, er dette et ganske så ekslusivt merke. Link: http://www.bfgoodrichtires.no/bfgno/front/...mp;Flash2=true# Er det noen som har noen formeninger om disse dekkene? Er det noe poeng å kjøpe så gode dekk? Eventuelt erfaringer? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synes de er meeget rå i hvertfall, ytterst lite sporing og sitter som støpt på veien. Faren min har på den ene Mustangen sin (98 mod) - 285 bak og 245 foran, 18". forøvirg er ikke BFGoodrich veldig eksklusivt, g-Force er høyhastighetsdekket dems. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Har fått for meg at BF Goodrich er ganske heftig jeg, men mulig det er helt feil.. Men er det noe poeng å betale så mye mer for et dekk? Eller funker det greit med litt billigere dekk? Jeg er 18 år, og har ikke så mye erfaring liksom.. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Om du trenger.. tjah.. Det er jo det som binder bilen og veien sammen da, så det er jo ikke dumt hvis tilbudet er godt. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det er sant, men er det noen diger forskjell fra disse dekkene, og til Hankook f.eks? Eller andre middelklasse merker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå