Gå til innhold

Final Fantasy til DS, vilket er best?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk 6 FF-spill til DS hittil.

Disse er:

Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates

Final Fantasy Fables: Chocobo Tales

Final Fantasy III

Final Fantasy IV

Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift

Final Fantasy XII: Revenant Wings

Jeg har alle bortsett fra Chocobo Tales. Og av disse seks spillene er FF III og IV helt klart best. Ring of Fates er jævlig kult det og, men det er ikke helt det samme som den vanlige serien fra 1 og oppover. Jeg har ikke fått rundet det enda, og jeg kjøpte det sommer'n 2008. X) Men jeg har liksom hatt så mange andre nye spill og spille på samtidig, også. Men da jeg først hadde kjøpt det, kan jeg love deg at på det verste kunne jeg sitte åtte timer eller mer i strekk og spille det. xD

Lenke til kommentar

Det er vel ikke no store forskjeller på dem, alle FF-spill handler jo stort sett om det samme. Men jeg ville gått for FF IV først. Det er en av mine favoritter fra gode gamle dager. :p Og musikken der er ganske fin til tider (under enkelte film sekvenser). Og spesielt musikken når du kommer opp til månen og nermer deg slutten av spillet. Musikken der (inne i fjellene) er bare så epic. <3

Edit: Jeg tror ikke du bør satse på Chocobo Tales noen gang, det ser kjedelig ut. Og dessuten er jeg alltid litt skeptisk til slike spin-off spill som er uten om den vanlige serien.

Endret av ITWT4Ever
Lenke til kommentar

grafikk har alltid hatt mye å si. bare ikke den type grafikk du tenker på=P at spiller ser realistisk ut eller har mye detaljer er ikke alltid posetivt. men at det ser pent ut er er veldig viktig. spilte sonic 2 for noen min sia, 3rd bane ser bedre ut enn unchearted, men jeg er ganske sikker på at jeg er den eneste på DETTE forumet som synes det:P dq har like bra grafikk som ff i bakgrunnene og slikt (og om ikek er det såpass likt at jeg ikke legger merke til det), men alle folka er styggere, og menyene og slikt.

åja, jo. også er ikke gameplayet mye bedre.

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...