Gå til innhold

oppdatere språk på t68i

ossa

Anbefalte innlegg

hei,

Vurderer å kjøpe meg en ericsson t68i i singapore. lurer på om noen vet helt sikker at det går ann å oppdatere den til norsk språk?? hvor mye koster eventuelt en slik operasjon, og hvor i oslo kan man få det gjort????

om noen vet dette, vennligst svar kjapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint an å oppdatere språkpakken i Norge. Så lenge telefonen er under garanti vil garantien dekke dette. Når garantien går ut tror jeg du også slipper lett unna.

Prosessen tar 15-20 min.

I Oslo vil jeg anbefale deg om å gå til et Zodiac senter. EMTS er i mine øyne veldig dårlige. I tillegg er de konkurs hvis ingen andre har kjøpt opp de ulike verkstedene.

En annen mulighet er å få de i Singapore til å gjøre det. Det er tross alt kun snakk om software.

Lenke til kommentar

takk for svar!

Er det virkelig tilfelle at det er gratis å oppdate språk så lenge man er i garantiperiode? det er jo i tilfelle snadder. trodde man måtte ut med 3-400 hundre jeg. hva sier maan til servicesenteret da? "sett det på ericsson takk!"??

Så lenge det bare er software som må oppdateres, gjelder vel dette på alle telefoner? vurderer nemlig siemens s55, som forøvrig heter s57 i asia? denne oppgraderes også gratis innenfor garantiperioden?

Lenke til kommentar

Oppdaterte nylig en Nokia 8310 som ble kjøpt i London her i Norge, for å få norsk språkpakke. Det eneste jeg sa var at jeg ville oppdatere den til norsk språkpakke. Servicemannen sa ok. Leste inn IMEI-koden og sa at det tar 15-20 min.

Ventet i ca 10-15 min og vips så var det ferdig.

Denne telefonen var under garantiperioden så det gikk jo kjempegreit.

Jeg antar at det samme gjelder for andre produsenter som Sony Ericsson, Siemens etc.

Jeg har ihvertfall oppgradert softwaren på min nåværende T68 og det gikk vederlagsfritt. (Rett før garantien gikk ut)

Softwareoppgradering og språkpakkeoppgradering er så og si det samme, slik at de samme reglene vil gjelde for begge tilfeller antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...