kasol Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei! Jeg ønsker en så støyfri pc som mulig. Noen som erfaringer med feks 3x4850 ? to stk har litt mindre kraft enn det jeg ønsker. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 du kan prøve å putte en 300w varmeovn inn i kabinettet å se om det blir varmt der? om du skal ha en veldig støyfri pc bør du frakte varmen UT av kabinettet på en effektiv og støyfri måte. vannkjøling er vell det enkleste. Lenke til kommentar
kasol Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Kan man ikke løse det med god lufting av kabinett ? Uansett så lurte jeg på om noen hadde erfaring med 3x4850 ? Er det plug & play ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 om man har godt og luftig kabbis så er det vell nytteløst å prøve å få den lydløs? kjøp heller de kortene med en god viftekjøler. crossfire er på ingen måte en god løsning.. det skal vist fungere bra om man spiller på syke syke oppløsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå