Spartan Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Får opp denne og noen irriterende pop-ups meldinger om samme greie. Tingen er at jeg sitter på en terminal og kan ikke bytte nettleser. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 http://www.hardware.no/artikler/ie6-kampan...er_videre/68023 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Synd. Da får du mase på den eller de som har mulighet til å oppgradere nettleseren din. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Synes argumentene for å bli plaget med dette styret grenser mot det latterlige. Kom med et logisk argument hvorfor man må, ikke hvorfor det er bra for deg. Uten noe bedre grunner så...nei takk! Endret 20. februar 2009 av Spartan Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk samme beskjed når jeg brukte Opera Mini på mobilen, men ifølge artikkelen skal opera være støttet Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Synes argumentene for å bli plaget med dette styret grenser mot det latterlige. Kom med et logisk argument hvorfor man må, ikke hvorfor det er bra for deg. Uten noe bedre grunner så...nei takk! Det er vel strengt tatt bare å trykke "ok" på en popup, så er det i orden. Og det er bare å godta at siden ikke vil vises riktig etterhvert som den oppdateres. Ingen som tvinger deg, men dersom du vil se siden sånn som den er ment å være bør du oppgradere nettleseren din. Ed: Forøvrig, dere Opera-brukere som oppdager det samme: Opera har en innstilling som lurer tjeneren til å tro at du bruker f.eks. IE6. Sett nettleser-id'en din til Opera, så blir du kvitt det Endret 20. februar 2009 av Filthpig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Synes argumentene for å bli plaget med dette styret grenser mot det latterlige. Kom med et logisk argument hvorfor man må, ikke hvorfor det er bra for deg. Kan få 1: Vi støtter ikke nettleseren lengre, og kommer ikke til å gjøre det lengre, sånn ca akkurat det samme som resten av IT-Norge nå gjør. Det er dog godt mulig vi endrer boksen til å bli mindre plagsom etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg