stonhans Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Dette bildet har ikke en spesiel historie eller symbolikk, så jeg lurer bare på hvor jeg kunne plassert fokuset. Akkurat nå er det på den brune stenen, nesten nederst på bildet. Takk. Lukkertid: 1/15 sek Blenderåpning: F/9 Brennvidde: 55 mm ISO: 100 Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Kanskje en litt annerledes komp hadde gjort seg? Horisonten (hvis den er der jeg tror den er) blir litt midt i. Steinen du har i fokus blir også midt i, samtidig som den mest fargerike steinen ute til venstre blir kappa i to. Forgrunnen er jo spennende og tøff, så om du kan dra med mer av den, samt plassere horisonten og steinen litt annerledes? Strandlinja lager en fin diagonallinje. Det var det som slo meg først ang. det tekniske. Men du skaper i alle fall god (eller, veldig, veldig kald) stemning, som jo er det du prøver på. Tenker polvotter og 3 lag ullundertøy. Alt i alt trekker den stilige forgrunnen og stemninga opp for min del. Jeg tenkte "kult bilde" når jeg så det. Du spurte om fokus, og jeg synes det passer å ha det på den steinen. Den blir jo hovedmotivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå