toro6 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 i seneste nummer av Autofil tipser de om at man kan spare over 100,000 på kjøp av BMW 320d i Tyskland. men denne har et lavt co2 utslipp.. samme artikkel nevner kursen, men at det fremdeles kan være penger å tjene. uansett er det vel ikke værre enn å bruke xe.com og en eller annen importkalkulator? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Får ikke til linkene, så har jeg lagt ut direkte link Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, siden du skal kjøpe deg Porsche så vil jeg anbefale deg å melde deg inn i Porsche klubben først som sist. Det er et meget aktivt forum med mennesker som har over gjennomsnittet peiling på Porsche. www.p-c-n.no Lenke til kommentar
jekkulainen Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, siden du skal kjøpe deg Porsche så vil jeg anbefale deg å melde deg inn i Porsche klubben først som sist. Det er et meget aktivt forum med mennesker som har over gjennomsnittet peiling på Porsche. www.p-c-n.no Hjertelig takk for tipset! Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Beck invest i Bodø er sikkert behjelpelig? http://www.beckinvest.no/ Lenke til kommentar
MrTromso Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, uansett hva du gjør - STYR UNNA Bilimporttyskland og Karl Olaf Lund. Svindler, han er grei til å begynne med, men det er mange i Norge som er lurt- Det foreligger flere anmeldelser på han nå. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva med http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14912864, det er USA import, men fin farge og motor. Mon tro hva denne lille "Speedart" knappen foran girspaken er Etter å ha kjørt kompisen min sin Cayenne og 911 vet jeg at det er knappen for og skru av og på effektanlegget. Bilen brummer litt ekstra når den er på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå