andre3028 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Gutt Alder 18 Livssyn / religion Kristendomm Utdannelse Vgs Hvor ofte drikker du deg full? 1 gang i måneden ca Hva drikker du helst? Øl, vin, sprit, rusbrus, andre Kjøper Øl, smaker av og til sprit av andre Hvor drikker du helst? Bar/pub, privatfest, andre Privatfest, av og til bar/pub/hotellet Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 16 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Ja Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Har kjørt moped 2 ganger, men tok ikke mer enn 1 øl begge gangene Har du havnet i slosskamp på fylla? Nei, bare nesten, men er andre som begynner, jeg er ikke ute etter bråk Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? 300 - 400 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Mann Alder 18 Livssyn / religion kristendom Utdannelse VG1 Elektro, VG2 Automasjon og VG3 Allm. Påbygg. Hvor ofte drikker du deg full? 1-2 ganger i måneden Hva drikker du helst? Sprit eller øl Hvor drikker du helst? Både privat og offentlig sted. (Utested) Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 15 år. Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Sansynligvis. Men hadde nok tattnoen pils i ny og ned. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Ja. Har du havnet i slosskamp på fylla? Nei. Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? En plass mellom 400 og 800. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Mann. Alder 18. Livssyn / religion Ateist? Utdannelse VG1 allmenn, ikke fullført med andre ord. Hvor ofte drikker du deg full? 1-2 ganger i mnd. Hva drikker du helst? Øl, vin, sprit, rusbrus, andre Øl. Hvor drikker du helst? Bar/pub, privatfest, andre Både bar og privatfest. Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 17. Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Tror det, usikker. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Nei. Har du havnet i slosskamp på fylla? Nei. Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? 200+ kanskje, spørs om jeg spanderer på folk, om jeg blir lenge osv. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn: Mann Alder: 18 Livssyn / religion: Ingen/Ateisme Utdannelse: Allmen Hvor ofte drikker du deg full?: 2-6 ganger i måneden. Hva drikker du helst? Vin Hvor drikker du helst? Bar/pub, avskyr nattklubber o.l Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 15 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Hvis Cannabis hadde vært et lovlig alternativt, ja. Hvis ikke, nei. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Nei Har du havnet i slosskamp på fylla? Ja Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? 200-500.- For deg som har barn: Drikker du foran barna? Har dine barn sett deg tydelig beruset? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Kvinne Alder 27 år Livssyn / religion Er ikke religiøs Utdannelse Høyere utdannelse Hvor ofte drikker du deg full? 1 i mnd Hva drikker du helst? Øl, vin, sprit, rusbrus, andre Øl eller vin Hvor drikker du helst? Bar/pub, privatfest, andre Privat og utesteder Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 15 år Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Nei Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Nei Har du havnet i slosskamp på fylla? Nei Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? 200 kr Lenke til kommentar
Right Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kjønn Jente Alder 18 Livssyn / religion ingen Utdannelse vgs Hvor ofte drikker du deg full? 0-5 ganger i halvåret Hva drikker du helst? Øl, vin, sprit, rusbrus, andre det meste, men ikke brennevin Hvor drikker du helst? Bar/pub, privatfest, andre privat Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 16 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? nei Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? nei Har du havnet i slosskamp på fylla? nei Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? ingen peiling For deg som har barn: Drikker du foran barna? Har dine barn sett deg tydelig beruset? Kort, hva tenker du om at barna dine drikker, evt. begynner med det? Endret 20. februar 2009 av Right Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Mann Alder 19 Livssyn / religion Agnostiker Utdannelse VG3 studiespesialiserende Hvor ofte drikker du deg full? Aldri. Hva drikker du helst? Drikker ikke alkohol. Hvor drikker du helst? Drikker ikke alkohol. Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? Har aldri drukket meg full. Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Drikker ikke alkohol. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Drikker ikke alkohol, og har heller ikke førerkort. Har du havnet i slosskamp på fylla? Har aldri vært i slåsskamp, og drikker ikke alkohol. Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? Ingenting. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjønn Gutt Alder 26 Livssyn / religion usikkert... Utdannelse Høyskole Hvor ofte drikker du deg full? 2 gang i måneden ca Hva drikker du helst? Øl, drinker, vin Hvor drikker du helst? Vorspiel, byen, nachspiel eller privatfest Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 17 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Usikkert, muligens ja.. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Nei Har du havnet i slosskamp på fylla? Nei Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? Alt fra 500-4000 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjønn Mann Alder 19.5 år Livssyn / religion Nope Utdannelse Automatiker / Trikker Hvor ofte drikker du deg full? En gang i måneden ca, varierer veldig Hva drikker du helst? Først Cider/Rusbrus, så sprit (ofte Jeger). Hvor drikker du helst? Privat vorspiel, så puben Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 16 år Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Kanskje, kommer an på hvem, vil jo ikke drikke aleine . Ville nok drukket litt fordet sammen med de som var igjen i vennekretsen som drakk. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Ikke som jeg husker.. Haha, neida, har ikke det. Har du havnet i slosskamp på fylla? Aldri. Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? Nja, 0-400 kroner. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Svar ja / nei når mulig, og ellers prøv å bruk få ord! Hopp over de du ikke ønsker å svare på! Kjønn: Mann Alder: Hemmelig Livssyn / religion: Ingen Utdannelse: Ingen Hvor ofte drikker du deg full?: 2-3 ganger i uka. Hva drikker du helst?: Brennevin og öl. Hvor drikker du helst?: Hvor som helst. Hvor gammel var du første gang du drakk deg full?: 13 år Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet?: Nei, det tviler jeg på Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet?: Ja, båt. Har du havnet i slosskamp på fylla?: Ja Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"?: Det vet jeg ikke For deg som har barn: Har ingen barn Drikker du foran barna? Har fortsatt ingen barn Har dine barn sett deg tydelig beruset? Har enda ingen barn Kort, hva tenker du om at barna dine drikker, evt. begynner med det? Tja..Det spörs jo hvor gamle de er. Er de mer enn 15 år, tror jeg ikke at jeg bryr meg. Tusen takk til alle som har deltatt i undersøkelsen! Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for svar! Vi stopper ikke enda:) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sobrio: Les innlegget til KVTL på forige side. Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Sobrio: Les innlegget til KVTL på forige side. Det er lest, og jeg har sendt en melding til KVT om tips til hva jeg kan kalle tråden. Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Sobrio: Les innlegget til KVTL på forige side. Det er lest, og jeg har sendt en melding til KVT om tips til hva jeg kan kalle tråden. Du kan endre tittelen selv. Velg "full endring" (eller hva det heter) i det første innlegget, så kan du skrive inn det nye trådnavnet. Endret 21. februar 2009 av Right Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er lest, og jeg har sendt en melding til KVT om tips til hva jeg kan kalle tråden.Greier du ikke selv å finne på en beskrivende emnetittel på tre ord eller mer ? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjønn: Mann Alder: 22 Livssyn / religion: Forvirret kristen Utdannelse: Universitetsutdannelse, 3 år, dataingeniør Hvor ofte drikker du deg full?: Jeg drikker stort sett med måte, og blir aldri (eller hvertfall svært sjeldent) full. Bra beruset er ikke det samme som full Hva drikker du helst?: Brennevin Hvor drikker du helst?: Hjemme og ute, enten alene eller med bekjente (mat, fest og kos). Hvor gammel var du første gang du drakk deg full?: 16 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet?: Nei, det tviler jeg på. Ganen min har blitt altfor glad i whiskey og cognac. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet?: Nei, men jeg har syklet og det er ikke å anbefale. Har du havnet i slosskamp på fylla?: Nei Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"?: La oss si 500 spenn. For deg som har barn: Ikke aktuelt Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjønn Mann Alder 19 Livssyn / religion what Utdannelse Stidrer. Hvor ofte drikker du deg full? 2-6 ganger i månden, alt ettersom. Hva drikker du helst? Øl, vin, sprit, rusbrus, andre Øl. Hvor drikker du helst? Bar/pub, privatfest, andre Alt mulig ettersom. Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 16 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? ja Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? nei Har du havnet i slosskamp på fylla? nei Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? altfor mye. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjønn: Kvinne. Alder: 23. Livssyn / religion: Agnostiker. Utdannelse: Videregående/folkehøgskole. Hvor ofte drikker du deg full?: Toppen en gang i året. Hva drikker du helst?: Sprit. Hvor drikker du helst?: Privatfest. Hvor gammel var du første gang du drakk deg full?: 16. Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? : Spiller ingen rolle hva andre gjør. Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet?: Nei. Har du havnet i slosskamp på fylla?: Nei. Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"?: 200-300,- kroner. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjønn - Mann Alder - 18 Livssyn / religion - Ateist Utdannelse - Sisteåret allmennfaglig VGS Hvor ofte drikker du deg full? - Hver helg med få unntak Hva drikker du helst? - Øl Hvor drikker du helst? - Privatfest, utested/bar Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? - 15 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? - Nei Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? - Nei Har du havnet i slosskamp på fylla? - Tja Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? - 300-500 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjønn Gutt Alder 20 Livssyn / religion Ingen spesiell Utdannelse Medier for kommunikasjon Hvor ofte drikker du deg full? 5 ganger i året Hva drikker du helst? vin, sprit, rusbrus Hvor drikker du helst? Fest, ute Hvor gammel var du første gang du drakk deg full? 14 Hvis 9 av 10 sluttet å drikke (seg fulle), hadde du også sluttet? Ja Har du kjørt bil, eller andre kjøretøy med alkohol i blodet? Nei Har du havnet i slosskamp på fylla? Ja Ca. hvor mye penger går det på en "utekveld"? 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå