Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan få tilgang til acer erecovery igjen?

Anbefalte innlegg

Hei! Den gamle acer 9300 til far virker ikke som den skal. Jeg tok dermed på meg oppgaven å formatere dataen hans. Dette skulle vise seg å ikke være så lett siden han ikke har recovery dvd. Det er en recoverydisc på Acern, men jeg får ikke tilgang til den siden jeg delte opp discen i to partisjoner slik at han kunne ha system på den ene og nedlastinger på den andre.

jeg vet at recovery partisjonen er der ennå for jeg så den når jeg kjørte install av xp for å teste det... det er sikkert noe galt med bootloaderen - at kanskje den ikke finner banen når jeg tuklet med partisjonene tidligere =(

hvordan får jeg tilganger til acer erecoverypartisjonen igjen? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Den gamle acer 9300 til far virker ikke som den skal. Jeg tok dermed på meg oppgaven å formatere dataen hans. Dette skulle vise seg å ikke være så lett siden han ikke har recovery dvd. Det er en recoverydisc på Acern, men jeg får ikke tilgang til den siden jeg delte opp discen i to partisjoner slik at han kunne ha system på den ene og nedlastinger på den andre.

jeg vet at recovery partisjonen er der ennå for jeg så den når jeg kjørte install av xp for å teste det... det er sikkert noe galt med bootloaderen - at kanskje den ikke finner banen når jeg tuklet med partisjonene tidligere =(

Normalt på Acer PCer, så er det ved å trykke <ALT>+F10, under bios oppstart, å før Windows starter å lastes inn.. (Dette forutsetter så klart at recovery options, er aktivisert i BIOSen..

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Normalt på Acer PCer, så er det ved å trykke <ALT>+F10, under bios oppstart, å før Windows starter å lastes inn.. (Dette forutsetter så klart at recovery options, er aktivisert i BIOSen..

.:CyberMan:.

det er jeg fult klar over, men jeg har nok tuklet med partisjonene og dermed lasted det ikke ved boot. har gjort som du sier før.

Lenke til kommentar

har samme maskinen selv å du får recovery cd fra acer om du har windows serialen og serienummret på maskinen.

spurte om det samme for en tid tilbake å d lot seg ordne.

om du har klusset med recovery partisjon vil d neppe funke likavel. min stoppa på 86%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...