The King Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann. Dro med kameraet ut på tur i vinterferien og knipset disse bildene, det er to bilder denne gangen. Bildene er tatt på samme sted i Valdres, like ved hytta vår. All kritikk mottas med takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bilde nr. 2 er ganske behagelig å se på; men jeg synes det virker noe uskarpt. Tom Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er de gule prikkene? Er det noe som er typisk for digitale kameraer? Lenke til kommentar
The King Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Bildene er tatt med et Nikon D70s speilreflekskamera Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det må være noe med min pc som viser prikker i bilder. Nå er de borte....... Lenke til kommentar
The King Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Flott, men kritikken forsvant... Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Likte bilde nr 2 Fin komposisjon og behagelig å se på som tomsi sa. Bilde nr1 virker for meg litt mindre gjennomtenkt ut. Her skulle jeg gjerne likt å se toppen av det treet som er i midten, samt litt luft over der igjen. Det kunne også kanskje vært croppet litt i bunn (fram til de første fotsporene ca.). Lenke til kommentar
si Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Her skulle jeg gjerne likt å se toppen av det treet som er i midten, samt litt luft over der igjen. Det kunne også kanskje vært croppet litt i bunn (fram til de første fotsporene ca.). ...og rettet opp og lysnet/økt kontrastene. Det ble litt trist og klaustrofobisk slik det var nå. Nr2 har en fin komposisjon, men savner litt lys her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå