redbaron Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Jeg lurer rett og slett på om det går an å skrive bokstaver baklengs på PC? De eneste jeg får til atm er и og я siden de er i det kyrilliske alfabetet. Håper noen vet råd. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 A og I funker Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Minte meg om fyren som lurte paa hvordan man fikk til en baklengs "b", morsomme greier d-_-b Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Minte meg om fyren som lurte paa hvordan man fikk til en baklengs "b", morsomme greier d-_-b mener du d? ja, jeg fant den i stad Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Jeg lurer rett og slett på om det går an å skrive bokstaver baklengs på PC? De eneste jeg får til atm er и og я siden de er i det kyrilliske alfabetet. Håper noen vet råd. Jeg vet ikke hvordan man gjør det, man må vel ha spesielle oppsett på region og tastatur. Alternativt kan du bare finne artikler på nettet med slike bokstaver, og prøve klipp/lim.. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du kan jo se etter noe på sider hvor det er mulig å laste ned fonts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå