DarkScorpion Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 trodde det var lov jeg.. så ikke noe om det i rettningslinjene så da Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det er ikke verre enn å gå på www.megagames.com. Lete kan du gjøre selv. Og til de som sier at man skal lese retningslinjene, sjekk selv. Det er fint lovlig å lage en egen kopi av spillet. For alt vi vet kan han ha kjøpt spillet, men sett seg lei av å legge inn cd'en hver gang han skal spille. Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 står det noe i retningslinjene om at det ikke er lov om og spørre om Patch hint....? fant ikke noe om det jeg? kan dere ctrl+c ctrl+v(kopiere og lime inn) den reglen eller? finner ikke noe jeg!! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noe ala dette: Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Noe ala dette: Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Tror jammen daffy brøyt en regel jeg.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Og nå er det ikke noe mening i denne posten lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg