Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det egentlig noe god måte å få kraftig nok skjeggvekst til at man trenger å barbere seg daglig? Lenke til kommentar
krolle Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er vel forskjell på folk hvor fort det gror ut igjen.. Jeg er 16 år og har hatt skjegg siden jeg var 14. jeg må barbere meg hver dag.. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg tror hastighet på skjeggvekst er arvelig. Faren min barberer seg sjelden, jeg har ikke skjegg i det hele tatt. Jeg er bare 15, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er "voksen", og barberer meg hver morgen. Dersom jeg skal noe viktig på kvelden, barberer jeg meg en gang til, det vokser synlig i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er det egentlig noe god måte å få kraftig nok skjeggvekst til at man trenger å barbere seg daglig? Når jeg tok ZMA måtte jeg barbere meg oftere Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er 20, kan godt barbere meg hver dag vist jeg ikke vil ha stubber, men bruker og barbere meg 1-2 ganger i uka, bryr meg ikke noe om at jeg har hår i ansiktet. Men etter en ukes tid uten barbering burde jeg virkelig barbere meg, for da ser jeg ikke ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er snart 23 og trenger ikke barbere meg mer enn et par ganger i uka. Vel, om du ser bort fra kinnskjegget og halsen, der gror det fort nok, men på kinnene, under nesa og under munnen, gror det ca ingenting. Faktisk er det ei stripe på to mm som går midt i ansiktet mitt som er helt hårløs, vel, starter fra hårlinja over panna og går ned til halsen. Merkelig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg barberer meg et par ganger i uka, eller så ofte som jeg gidder, er så kjedelig å barbere seg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Testosteron regulerer skjeggveksten. Siden ZMA øker tilgjengelig testosteron (om man ikke allerede har nok av virkestoffene) så er det normalt at ZMA kan øke skjeggveksten. Skal man barbere seg hver dag uten hudproblemer må man enten ha flaks med hudtype eller så må man gjøre barberingen på en skånsom måte. Forberedelse er viktig, bare noe så enkelt som å barbere seg etter at man har dusjet og ikke motsatt kan utgjøre mye for huden. Om man er intressert i mer om skånssom barbering så er det mye info å hente i tråden om tradisjonell barbering Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skulle egentlig barbert meg morgen og kveld jeg, men blir hver andre dag. Har skjegg, er 17. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er 17 år. Barberer meg når det trengst. For å unngå å sjå ut som ei sjøløve, så må eg barbere meg ein gang i veka. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg er relativt ung, men barberer meg ca. hver andre dag - hater det tynne dunskjegget/barten som dukker opp, foretrekker da å være helt "barnerumpe" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hver dag er da vanlig om man ikke liker 3dagersen? Det er en grunn til at de kaller det "the 5 o'clock shade". Helt vanlig at man har stubber igjen om kvelden... Hvis du skal barbere hver dag så er forberedelse viktig, som Jan Ove nevner. Å skaffe seg en skikkelig høvel er også en fordel. Og da mener jeg ikke Gillette Mach 2344 Turbo Plus Ultra Maxipower, men en skikkelig DE høvel som bestefar gjerne brukte. Endret 11. juli 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hmm, jeg vil ha mer hårvekst i ansiktet Nok til at jeg kan få en soulpatch eller en full bart i alle fall. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lolita Haze: Do you always have to shave twice a day? Humbert Humbert: Yes, of course, because all the best people shave twice a day. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har en teori om at alle menn kler stubber bedre enn glattbarbert. Foreslår at du ikke barberer deg daglig uansett hva slags vekst du har. Hver 2.-3. dag holder. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Her i gården merker man skjegget etter andre dag da synes stubbene tydelig, pleier som regel barbere etter andre eller tredje dag. Men har ikke så ekstrem vekst for å være en asiater. Hilsen fra en som har barbert seg siden niende klasse Endret 14. juli 2009 av Abiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå