DaddyYankee Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei Rart spørsmål, som jeg da ikke er helt sikkert på! Håper på seriøs svar. Er det vanlig å barbere seg daglig? Er det mange som gjør det? Og kan huden få problemer av den grunn? Takker for svar Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det kommer selvsagt an på hvor fort ansiktshåret vokser ut. Så for en del er det nok helt vanlig. Det er selvsagt ingen vits i å barbere seg daglig hvis en ser at det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Det kommer selvsagt an på hvor fort ansiktshåret vokser ut. Så for en del er det nok helt vanlig. Det er selvsagt ingen vits i å barbere seg daglig hvis en ser at det ikke er nødvendig. aha k, men hvis håret på ansiktet vokser fort ut igjen, og man barberer dagen etter, et det mulig å ha glatt barbert? Altså uten små harde skjegg på ansiktet, vanskelig å forklare her og nå. Håper dere har skjønt hva jeg mener. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Høres ut som denne personen har forferdelig rød hud med masse rød prikker. Nei det er ikke vanlig. Det vanlige er hver tredje dag. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Høres ut som denne personen har forferdelig rød hud med masse rød prikker. Nei det er ikke vanlig. Det vanlige er hver tredje dag. nopp har ikke noen prikker, haha.. Bare nysgjerrig ungdom Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke mye til skjeggvekst, og tar det en gang i uka. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke mye til skjeggvekst, og tar det en gang i uka. Og hvor gammel er du ? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Henger meg på MRN jeg.. Bare at jeg tar det to dager i uka. 17 år her! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg tar det hver dag, en gang i blandt annenhver dag. Jeg er dog ikke tenåring. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette er nok helt individuelt. Jeg foretrekker 3-dagers skjegget, og trimmer det hver tredje dag. Føler meg litt som en "barnerumpe" hvis jeg barberer meg hver dag:) Du vil ikke skade huden din hvis du barberer deg hver dag så gjør det du er konfortabel med, det gjør jeg:) P.S At jeg føler meg som en "barnerumpe" betyr ikke at jeg ser på andre som "barnerumper" hvis de tar skjegget hver dag. Det er helt akseptabelt. Ikke spar skjegget hvis du har tynn skjeggvekst. Det ser ikke bra ut! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke mye til skjeggvekst, og tar det en gang i uka. Og hvor gammel er du ? Er 28 år. Det ender med spinkelt tredagers skjegg når arbeidsuka er omme Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Dette er nok helt individuelt. Jeg foretrekker 3-dagers skjegget, og trimmer det hver tredje dag. Føler meg litt som en "barnerumpe" hvis jeg barberer meg hver dag:) Du vil ikke skade huden din hvis du barberer deg hver dag så gjør det du er konfortabel med, det gjør jeg:) P.S At jeg føler meg som en "barnerumpe" betyr ikke at jeg ser på andre som "barnerumper" hvis de tar skjegget hver dag. Det er helt akseptabelt. Ikke spar skjegget hvis du har tynn skjeggvekst. Det ser ikke bra ut! Hehe skjønner Men hvis man har harde skjeggvekst, og barberer seg, kan det bli like glatt som barnerumper? haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det kan jo det, men spørsmålet er vel egentlig hvor lenge det vil være sånn. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det kan jo det, men spørsmålet er vel egentlig hvor lenge det vil være sånn. Takker for svar Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Barberer meg kanskje hver andre eller tredje dag, da med barbermaskin som ikke tar alt. Lenke til kommentar
fishyboy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 spørs hvor mye skeggvekst du har. tror ikke det er altfor mange som barberer seg daglig, men det er bare å kjøre dersom man syns det er bedre Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For å holde det helt glatt må jeg barbere meg hver dag. Noen ganger har skjegget allerede kommet samme kveld. Noe som jeg synes er veldig rart. Kan hende det er bare jeg som har syk hårvekst. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For å holde det helt glatt må jeg barbere meg hver dag. Noen ganger har skjegget allerede kommet samme kveld. Noe som jeg synes er veldig rart. Kan hende det er bare jeg som har syk hårvekst. Har det på samme måte. Så du er ikke alene . Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 holder meg til 1-2 ganger i uka pga latskap Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Når det gjelder effekten på huden av daglig barbering er dette veldig avhengig av barbermetode. Flerbladshøvler ala mach3 og fusion er verstinger på akkurat det, siden de kutter hårene under huden. Selv varierer det fra 2-0.25 ganger i uken. Det er utrolig herlig å kutte ett skjegg på 7-10mm med ett enkelt drag Barberkniv ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå