Halfe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Halla. jeg driver å fikser opp en maskin for dama. Så har jeg ikke driverene til pcn. Har brukt Everest for å finne hvilket kort og sånnt for å se hva jeg skal lete etter. men når jeg Googler så finner jeg enten driver sider som jeg må betale for eller bare forum sider og ingen sider hvor jeg kan laste ned driverene. Kortet er en Soltek SL-75FRN2-L med Nvidia nforce2 chipsett. prøvde nvidia driverene men den klarer ikke å starte LAN driverene. er det eneste jeg mangler for å få maskinen til å fungere. Noen som vet hvor jeg får tak i driverene til denne maskinen. mvh Halfe Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) http://members.driverguide.com/driver/deta...driverid=355364 Her? Endret 19. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Fair enough, men hvilken maskin er det snakk om da?? Har du prøvd på Nvida sine sider? Kan ikke garantere at dette er de rette driverne men.... Endret 19. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Halfe Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Begge løsningene har jeg vert innom. Driver guide må jeg betale for for å laste ned driverene. og Nvidia driverene fungerer ikke på LAN. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det skal være en totaldriver,er porten enabled i bios? Lenke til kommentar
Halfe Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Maskinen hadde LAN oppe å gå før jeg formaterte den og installerte XP på nytt. Men nvidia driverene fungerer ikke så jeg aner ikke lenger hva jeg skall gjøre... Everest sier att jeg kan laste ned driverene fra soltek.com.tw men den siden får jeg ikke noe ut av... Finnes det ikke noen der ute som har eller vet om flere sider hvor jeg kan finne drivere... mvh Halfe Lenke til kommentar
Halfe Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nå begynner jeg å bli GAL. Lagt opp en HTML fil som er en rapport fra EVEREST som sier hva pcn er for noe.. jeg finner ikke driverene til nForce Ultra 400 med MCP2. jeg fant MCP51/61 men ikke MCP2 for Ethernet driveren er MCP2 som du sikkert ser Report.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå