Durochris Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Når jeg tenker over det kan nesten ikke bf/cod og cs sammenlignes. CS er så annerledes på en måte. Ja, CS mye dårligere. Endret 1. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Når jeg tenker over det kan nesten ikke bf/cod og cs sammenlignes. CS er så annerledes på en måte. Ja, CS mye dårligere. Som jeg sa, smak og behag Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Når jeg tenker over det kan nesten ikke bf/cod og cs sammenlignes. CS er så annerledes på en måte. Ja, CS mye dårligere. Som jeg sa, smak og behag nei... smaken din er som baken. et stort HULL:P Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 CS 1.6 lanversjonen. er helt konge! Det eneste spillet som herjer vært eneste lanparty jeg har vært på. Går aldri lei det viss man ikke spiller alene. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Når jeg tenker over det kan nesten ikke bf/cod og cs sammenlignes. CS er så annerledes på en måte. Ja, CS mye dårligere. Som jeg sa, smak og behag nei... smaken din er som baken. et stort HULL:P Ja, såklart er det min smak som er på trynet Hvorfor er CS på hvert forbanna lan party om det er så rass? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Vil si Garry's Mod kan være en slager. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Left 4 Dead, CS, TF2, Wc3 med mods, Ricochet, Company of Heroes, Half-Life 2: Deathmatch (prøv kanonball med gravitygun f.eks.), Garry's Mod, Medieval 2, Rome og Empire: Total War. Bf2, CoD-spillene, Splinter Cell med coop, f.eks. Pandora Tomorrow.. Worms-spillene, Flight Simulator X, Evil Genius, Roller Coaster 3 ol (setter av en time el. og prøver å gjøre det best fra scratch innen tiden. Når klokka piper pauser alle spillene og vi ser hvor lang/hvor store inntekter man har osv.) Lenke til kommentar
tdon Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Age of empires 2 er beste ever. Men CSS er ganske godt likt. Synd at red alert 2 ikke støtter TCP/ip =/ Lenke til kommentar
SolitaryMan Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 WC3 er vel det beste lan spillet noensinne! Dra runder med dota, kodotag, footy, TD etc. er himmelskt Ellers er AoE2, L4D, Warhammer DAW2, CoD også strålende lan-spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Ingen som har erfaringar med Dungeon Keeper II? Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) World Of Warcraft! eller runescape Endret 15. mai 2009 av dragoon321 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen som har erfaringar med Dungeon Keeper II? Jo! Å herregud, Bullfrog, right? Fy flate, det har jeg spilt mye, det. Men mest singleplayer, faktisk. Fikk alltid masse lagging når vi prøvde multiplayer. Ååhh..daske imp'ene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Dungeon Keeper 2 er epic... yndlingsspillet gjennom tidene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Det er epic, ja. Hva skjedde med Bullfrog, tro? De burde lage en 3'er, da hadde jeg fått lykkesjokk, tror jeg. Lenke til kommentar
Dany Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Serious Sam eller Aliens vs. Predator både en og to.... eneren fordi den er skummel som faen og toeren fordi.. jeg vet ikke.. det er bare driiiit gøy Lenke til kommentar
SteinHe Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) ... Endret 2. august 2009 av SteinHe Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 et veldig morsomt lan spill er "Half-Life: co-op".! Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Grand Theft Auto IV og Garry's Mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 et veldig morsomt lan spill er "Half-Life: co-op".! Svens coop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå