Grøvdal Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er de beste lan spilla etter din meining? Mine forsklag: CS:S WC3 Med forsjellige modda TM Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Trackmania Age Of Empires Company Of Heroes Battlefield 2 Call of duty Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 mam kan jo ta noen gamle spill med. Quake 3 RA2 eller 3 Diablo 2. ellers har dei eg har tenkt på komt opp. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Dra igang noen favoritter fra 90-tallet: WarCraft 2 Red Alert 1 StarCraft Age Of Empires 2 Empire Earth 1 og så litt over på nyere saker: Conquest: Frontier Wars WarCraft 3 Company of Heroes og til slutt noe WTF: Soldat Worms Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 RA2 er bare heftig! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Call of Durty WaW og MW Selvfølgelig trackmania også Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg og noen kompiser satt og spilte Audiosurf på det forrige LANet jeg var på, var ganske artig egentlig. Ellers så er det CoD4, CS:S og TF2 det går mest i. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Audiosurf ja, glemte det helt ut. En kjempe slager! Er morsomt å se hvordan låtene du bruker får kurvene i banen til å endre seg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 StarCraft uten tviiiil. CS funker også, da. Og Quake 1. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 ka med Quake 4? trur eg har hørt at de har komt ut Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 unreal tournament 2004 jeg har spilt det UT2004 siden demoen i 2004 elns. spilte det på lan med 3 andre som var helt ferske. det var morro XD Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Min favoritt til LAN er Wolfenstein Enemy Territory (var kjekkt på nett også men no er det berre botar igjen). Grunnen til at eg likar Wolfenstein ET er: -gratis -krever lite resursar slik at det også kan spelast på gammle pcar og på nye superlette laptoppar utan problem. Dette gjer også at det blir likt for alle uavhengig av utstyr. -teamwork, i tillegg til vanlig samarbeid så er det også klart definerte roller som må utnyttast; medic, engineer, soldier, osv... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Left 4 Dead er også kult sammen med venner Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Call of Duty 4 og Left 4 Dead må jeg vel si Company of Heroes er også morsomt, om man lager egne regler også... Ingen snipere f. eks, holde midten, ikke angripe baser, infantry only, ikke airstrike og slikt, og andre ting... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) WC3 Battlefield 2 Age of Empires 2(selv om jeg aldri får spillt det) Cod4 Må vel slenge på CS også da liker det ikke så veldig godt men blir nødt til å spille det siden alle gjør det og det kan jo være morsomt til tider men hva er poenge med det når man har Cod/bf? Endret 24. februar 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Var Quake 2 DM/TDM eller Action Quake 2 som var mine personlige favoritter før i tia. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Aww... Action Quake spilte vi så jævlig mye <3 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Går det ikke ann å spille GTA IV på lan? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Går det ikke ann å spille GTA IV på lan? Joda, og det er også veldig gøy! Freeroam, ta og fyll opp en bil så mye som mulig, kanskje flere, kommer an på hvor mange... Og så bare kjøre rundt å ha det gøy Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 WC3 Battlefield 2 Age of Empires 2(selv om jeg aldri får spillt det) Cod4 Må vel slenge på CS også da liker det ikke så veldig godt men blir nødt til å spille det siden alle gjør det og det kan jo være morsomt til tider men hva er poenge med det når man har Cod/bf? Smak og behag. Har COD4, BF2 og CS/CS:S osv. Men går alltid tilbake til gode gamle CS. Elsker det, er vel smak og behag. Når jeg tenker over det kan nesten ikke bf/cod og cs sammenlignes. CS er så annerledes på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå