Stian84 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Legger ut et bilde fra rally norway jeg også.. Bilde er tatt tidlig morgen på SS 10 Mountain 1 Syntes bildet har fått en kul effekt i det bilen slipper. Dette er første forsøk på bil bilder, tok masse bilder og endte opp med mange bra. Og noen mindre bra..hehe Endret 19. februar 2009 av Stian84 Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Likte veldig godt hvordan Ford-logoen ble helt skarp, eneste jeg har å prike på er at bildet er litt i mørkeste laget. Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Bildet er tatt kl 8 på morningen så var ganske så mørkt ute. Drar jeg mer i spakene her nå så syntes jeg det får en dårlig effekt. bildet er justert lysere en hva det var når jeg tok bildet. Men fint du likte bildet da. Ingen fler som har noe kritikk på lager? Stian Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har du prøvd å endre hvit-balansen? Naturligvis er snøen blå på den tiden, men det kan hende at det funker vel så bra å gjøre snøen hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå