Midnight_walker Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Halla! Noen andre som skal gå aikidolinja til høsten? Virker veldig spennende og interessant! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hadde heller gått for judolinja, men aikido er fint for de som liker det da. Tror ikke det var slike alternativer når jeg var ung, desverre. EDIT: Ser det bare er valgfag judo .. pfft! Endret 21. februar 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 *rekke opp handa* Fikk brevet om at jeg hadde fått plass der i går, så nå skal jeg bare få svaret på det, ås skal det vel bli en del treninger flere treninger fra høsten av.... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Genialt! Da sees vi der da. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Noen her som driver med Aikido forresten? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Virker som en utrolig kul linje. Studietur til Japan også og greier Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gled deg! Jeg gikk aikido-linja for et par år siden, et flott år! Treneren/læreren er særdeles dyktig og har mange kontakter som resulterer i gjestetrenere fra tid til annen. Turen til Japan er uforglemmelig hvor man trener bl.a. under barnebarnet til grunnleggeren av Aikido. Skolen i sin helhet er også veldig god med hyggelige ansatte og stilige valgfag. Jeg har ingenting å utsette VOFHS for negativt og jeg avslutter som jeg begynte, gled deg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg var på "festivalen" som de har på slutten av skoleåret. Både elever og lærere virket veldig hyggelige og visningene var utrolig bra. Dimitris sa: Ikke gled deg, men gled deg! Jeg skjønte på en måte hva han mente. Etter forventninger kommer skuffelse, men jeg kan ikke noe for det. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jaja ... Nå begynner det! Første dag i dag/morra. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er det noen mulighet for å bo på skolen hvis en kommer langveis fra? Prøvde å finne noe, men kom ikke inn på selve hjemmesiden til skolen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Det er en internatskole. De fleste bor på skolen. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fett! Bor i Bergen, så det ville kanskje blitt litt vanskelig å få ett sted å bo hvis det ikke var internat skole. Vurderer kanskje å begynne der til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå