C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det der tar kaka hva blikkfangtitler angår. Men siden du faktisk fikk meg inn her, får jeg vel si at det var stilige bilder. Likte fargeutgaven best, like de varme tonene. Synes poseringa satt bedre i denne utgaven også. Ellers er det vel ikke mye mer jeg kan si, dette er litt over mitt nivå egentlig. EDIT: Fra og med idag har alle mine bilder 20-års-grense fordi de er så dype og meningsfylte at alle som er yngre ikke vil skjønne seg på dem (borsett fra meg, da). Dette skal naturligvis nevnes grundig så ofte som mulig, særlig i BK-forumet. Endret 19. februar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det første er konge. Ikke noe negativt å si. Vil gjerne se det litt større. Det andre er like mye elsk Endret 19. februar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Begge er veldig bra, og veldig forskjellige. Det første er mystisk på en nesten hieroglyphisk måte -hvis det gir mening. Det andre er veldig sensuelt. Flotte kurver. Pene lepper. Bra plassering av hender. Masken skaper mystikk i dette også, men på en helt annen måte enn i det første. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 takker takker.. lite kommentare å få fra dette forumet gitt . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 synes 15 år er litt lav aldersgrense, og tror jeg kommer til å rapportere bildet om du ikke øker den til 18 år! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gode bilete. Viss eg skal trekkje på ein ting, er det at maska dekker litt for mykje av augo på bilete nr 2. Særleg det venstre. Kanskje ikkje noko å bry seg med, men nemner det likevel. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hadde i det minste ventet en pupp på 16-årsgrense Likte posituren og de varme fargetonene i andrebildet. Skulle hatt litt mere lys på øynene for å få ordntlig blikkontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå