deathshot Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Emnetittelet sier alt, har også hørt at Artister som Brtiney og Madonna er med i dette .. Linky Etter å ha sett flere videoer av dette har jeg faktisk begynt å tro på jødisk svart magi xD Endret 19. februar 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Forskjell på sort magi og det esoteriske, Jesus refererte selv til Kabbala. Endret 19. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Forskjell på sort magi og det esoteriske, Jesus refererte selv til Kabbala. Dette kjenner jeg overhode ikke til.. Hva mener Kristendommen om dette? jeg syntes det så veldig interessant ut, det lille jeg just leste om kabbala.. hehe Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Spør Balty, han vet det sikkert Han kan vel sikkert guide deg til en eller annen nettside om det kan jeg tenke meg.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kristendommen som i den evangelisk-lutherske kirke? De avfeier vel det hele som i beste fall noe apokryfisk, ellers så er mange flink til å demonisere. De kristne som er mer åpne anser ikke f.eks meditasjon som å invitere demoner inn, men mer for å stilne sinnet/ egokjøret. Hvor skal man starte å lese mer om dette temaet er individuellt, jeg startet med å studere Aleister Crowley (verdens ondeste mann wtf?), og gikk så videre. Kanskje en vil like skrifter av Gershom Scholem eller Samael Aun Weor, eller verre.. man går mer inn for å studere demonologi og qliphothen Som sagt så er det en drøss av muligheter, bare en ikke blir sittende på ræva og forventer å få servert alt på et sølvfat Lenke til kommentar
tilskuer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Få vet hva dette er , men at jødedommen har et bredere spekter av tro enn de de forskjellige snevre grenene av kristendommen har er helt klart. Jødedommen har et mer åpent syn på astrologi, magi, spiritisme og andre beslektede fenomerer. Slike fenomener blir av de fleste kristne avfeid som ukristlig. Jødene ser på dette også som Guds skaperverk og er mer åpen i å eksprementere med slikt.. Av kjente saker fra denne jødiske verden er historiene om at man vekker til live en skapning fra jord -- slik Gud gjorde med Adam - bare uten livets ånd og gjøre metall om til Gull.. De fleste Alymister i middelalderen var Jøder med en spesiell form for tro. Det er stor forskjell på Jødedom og Kristendom her.. Selv om man feirer Julen fordi det kom noen astrologer på besøk til et lite barn. Vi feirer forsatt påske fordi en trollman med stav delte et hav og het helt folk gikk igjennom. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det er stor forskjell på Jødedom og Kristendom her.. Selv om man feirer Julen fordi det kom noen astrologer på besøk til et lite barn. Vi feirer forsatt påske fordi en trollman med stav delte et hav og het helt folk gikk igjennom. Vi feirer ikke julen på grunn av noe som skjedde i en annen verdensdel, vi feirer julen pågrunn av solen. Påske har nok sine hedenske røtter, men assosieres oftere med Jesus enn jødene og egypt. Endret 21. februar 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det meste har med lys og gjøre, personlig så endres min bevissthet akkurat den tjuende mars klokka 11:44. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå