SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det vil nok ikke gå så lenge det finnes journalister bak siden som trenger lønn og en haug med driftsfolk. Men som du sier så er flashreklame noe drit. Endret 19. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Skal sjekke dette opp. Beskjeden vi har gitt er at reklame som skal komme ikke skal være i veien for brukerne. Reklamen er nødvendig for å sikre driften vår og vi håper virkelig at brukere ikke blokkerer den, men samtidig er det fra vår del (dvs Innholdsansvarlig og Admins) ikke ønskelig at den plasseres slik at den kommer i veien. Det er derfor bl.a. google-ads ble plassert på siden og nede når den kom i fjor. Såvidt jeg kan se gjelder dette kun Diskusjon.no skinnet, så det kan godt være det er litt testing for å finne ut hvor den best hører hjemme uten å komme for mye i veien. Skal gi dere beskjed så fort jeg vet mer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg melder meg inn i denne "irritasjon over plassering av reklame" tråden. Få reklamen under forumkategoriene, ikke over Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Denne reklameplasseringen er også rimelig usjarmerende: Det ser jo bare fryktelig rotete ut - og hvorfor ble nyhetssakene krympet? Er ikke de viktigere enn reklamen? Nettleser er Opera 9.6x. *blokkérer innhold* Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Begynner Edda å skjønne de kan tjene pæng nå... Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Denne reklameplasseringen er også rimelig usjarmerende: Det ser jo bare fryktelig rotete ut - og hvorfor ble nyhetssakene krympet? Er ikke de viktigere enn reklamen? Nettleser er Opera 9.6x. *blokkérer innhold* Den der har begynt å komme oss meg og nå... Reklamen ved nyhetene så de blir forskøvet, også har de krympet i det siste og Firefox 3.0.6 Endret 21. februar 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Her havner artikkellenkene "hulters til bulters" på høyresiden av komplettbanneret. Fryktelig irriterende rett og slett. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den her er ikke særlig pen: Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Skjer oss meg også nå hele tiden Håper det blir fikset snart da, plagsomt med så liten skrift i stor oppløsnng, og på siden Endret 21. februar 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den som kris. referer til er utrolig plagsom! Grei dere skal tjene penger men!!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den her er ikke særlig pen: Den er ikke noe særlig pen nå heller, men den er blitt noe bedre: Håper at dere endrer det igjen snart. Ser ikke særlig pent ut. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Slenger meg med i debatten her. Har full forståelse for at reklamen må profileres tydelig, men når det går såpass på bekostningen av brukervennligheten er den kun irriterende. Vær så snill, få den bort - det MÅ da finnes bedre plasseringer. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvilken reklame? Om alle hadde gjort som deg kunne diskusjon.no og sikkert tek.no bare ha lagt ned på dagen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sikkert, men det er en helt lovlig addon og det er vel ikke slik at jeg MÅ se reklamen her selv om jeg er bruker? Og strengt tatt så bryr jeg meg ikke heller. Jeg lar meg aldri påvirke av reklame uansett. Det er bare irriterende. Og tregere loading. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Oss meg er den der både med uten Ad-Block Btw, enda annerledes nå enn før: (klikk for å få større) Før var reklamen enten vekk, eller alle nyhtene på siden, men nå både ved siden av og under... (her ser du de andre) Endret 21. februar 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Antar at de fire nyhetene skal være til høyre for reklamen konstant, og ikke gli under. Dette vil vel sikkert bli fikset med litt tid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Oss meg er den der både med uten Ad-Block Les denne. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den her er ikke særlig pen: Jepp, den der har plaget meg en stund nå også. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Da jeg vil støtte diskusjon.no (ikke disko) ved å ikke blokkere reklamer, men værsåsnill og plasser den ett sted hvor den ikke kommer i veien. Heelt til høyre hadde vært kjekt eller helt i bunnen. Endret 21. februar 2009 av pxK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg