Harkonnen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg må overrekke staben ved diskusjon.no en stor takk for å klare å plassere reklame slik den er mest mulig i veien for brukeren. Noen som vet hvor høy vertikal oppløsning en bruker må ha for å ikke måtte behøve å scrolle når brukeren vil velge hvilket forum vedkommende vil inn på, med den nye fantastiske flashreklamen mellom brukermenyen og forumkategoriene ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 AdBlock min venn Fantastisk utvidelse til FireFox. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sett noe som jeg ikke har sett? Adblcok er av på diskusjon.no Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er en skrekkelig reklameplassering som har dytta "Forumkategorier"-menyen langt ned på venstre side. Irriterende. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) For de som ikke har vært heldige nok til å oppleve det personlig enda Endret 19. februar 2009 av Harkonnen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Edit: Kom over meg her. Hmmm den har ikke jeg. Bare google reklame her, som jeg aldri legger merke til. Skulle ikke tek.no slutte med urelevant reklame for forumet? Slanking følger under urelevant Endret 19. februar 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sett noe som jeg ikke har sett? Adblcok er av på diskusjon.no Av? Dette aktiverer og deaktiverer man selv etter behov. Det bestemmes ikke utifra den enkelte internettside, men utifra hvilken innstillinger brukeren selv gjør. Snakker vi om det samme? Selv kjører jeg forumet med null reklame. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror han mente at han ikke så noen reklame selv om adblock var av på diskusjon.no. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den hemmelige oppskriften heter IP.Board 2.2.0 seff Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Aha! Vel det er rart. kan mulig forekomme om man kjører et annen "skin" en standard?! @Cuneax Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den hemmelige oppskriften heter IP.Board 2.2.0 seff Men der er jo ikke den hendige "Forumkategorier"-menyen med i utgangspunktet, så det hadde ikke hjulpet meg å bytte til det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Standard skin er overlesset i forhold til det jeg nevnte. Det er minimalistisk og rolig for trøtte SpecialForciske øyne Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Reklamen er selvsagt plassert slik at flest mulig skal se den. Og kanskje tilogmed feilaktig klikke på den når de skal velge kategori. En uting! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, men siden trenger reklame for å opprettholde tilbudet som vi alle benytter nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jeg enig i, men ikke når det går på bekostning av funksjonaliteten. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror han mente at han ikke så noen reklame selv om adblock var av på diskusjon.no. Takk, en som skjønte det:) Ja, adblock er deaktivert på alle tek.no sine sider. Men tror jeg må revurdere min tankegang bak dette. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det kan jeg være enig i. De kan sette inn reklamen annerledes. Spotify blant annet har klart dette bra Her handler det om å tenke over størrelse og plassering nøye. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Finnes det noe slikt som en "god" plassering av reklame? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På toppen av siden er da bedre enn midt i artikkelen (i h8, digi.no!!) enig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Som sagt, ser jeg ikke reklamen da AdBlock filtrerer den. Mulig den det er en bedre plassering, men jeg ser helst at forumet kun holder seg til enkle "google adds", som er tekstbaserte og ikke slitsomme reklamer i Flash som gjentar seg selv til det uendelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg