eirik845 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei jeg er en av de som sender nesten 1000 sms hver måned og ringer 90% av alle samtalene mine i maks i 10 sec. folk gidder som regel ikke ta telefonen.. det finnes masse abonomang som man får gratis ringe minutter får en liten sum. dere vet hvem jeg mener så trenger ikke ramse dem opp.. men eneste som har med gratis sms er chess. men hjelper meg lite når man får kunn 300 sms. og netcom er den eneste som har en tjenste som sms mania 2000 sms får 200 kr. men det hjelper jo lite når jeg ringer noen. hittel denne mådeden har jeg ring nesten 3 timer og sendt 342 sms. har nå chess premium så det har kunn kosta meg 190 kr hittil denne måneden.. sier ikke at det er mye men hender ofte at jeg er opp under 1000 sms. når jeg bytta til chess premium forje måned fikk jeg regninger på 180 kr på ca 10 dager.. hadde one call før men etter de fikk oppstart avgift på de gratis minutta så bytta jeg. fikk regninger på 500-600 på slutten. skal ikke klage over at chess premium er dyrt men sier aldri nei tak til billigere telpriser noen som er ening eller har synspunkter? fyr løs, men dritt slenging er bortkasta... mvh Eirik Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du gjort noe research? Hvis du har sjekket djuice nonstop som du finner her > http://www.djuice.no/abonnement/ Kan du sende ubegrenset med sms, mms og msn for 299 kr i måneden. Og ja ubegrenset betyr uendelig. Skumma gjennom vilkårene og det står så. Tenk deg det. Perfekt for en smsgaling som deg sikkert Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Har du gjort noe research? Hvis du har sjekket djuice nonstop som du finner her > http://www.djuice.no/abonnement/ Kan du sende ubegrenset med sms, mms og msn for 299 kr i måneden. Og ja ubegrenset betyr uendelig. Skumma gjennom vilkårene og det står så. Tenk deg det. Perfekt for en smsgaling som deg sikkert ja vet det men da går det ikke ringe et sec før regninga går i himmels da med den minutt prisen da!!! Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tegn netcom flexitalk, med sms mania. Da har du 2000 sms til 200kr, og en minimumsfaktura på 99. Så har du en regning på 299kr om du ringer lite. Skulle du ringe mye så har du ringepriser på 45øre prmin. Eventuelt, om du skulle begynne ringe veldig mye, så kan du også legge på netcom fastpris til 199kr, da kan du ringe 3000 minutter uten at det koster deg mer enn oppstart på samtalene. Disse tjenestene og abbonement har heller ikke i utgangspunktet noe bindingstid! Lenke til kommentar
MrMorph Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tegn netcom flexitalk, med sms mania.Da har du 2000 sms til 200kr, og en minimumsfaktura på 99. Så har du en regning på 299kr om du ringer lite. Skulle du ringe mye så har du ringepriser på 45øre prmin. Eventuelt, om du skulle begynne ringe veldig mye, så kan du også legge på netcom fastpris til 199kr, da kan du ringe 3000 minutter uten at det koster deg mer enn oppstart på samtalene. Disse tjenestene og abbonement har heller ikke i utgangspunktet noe bindingstid! Så koster også oppstarten til netcom det samme som en vanlig 3 minutters samtale hos alle andre Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Får også sms pakker hos telenor/djuice.. http://www.djuice.no/tjenesterogbruk/meldinger/30909.o2 Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Research er oppskrytt. FreeText Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Telenor frihet m/ frikontakt +superSMS evt. om du ringer mest telenorkunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå