Gå til innhold

[Løst]Hvilken fotballsko bør jeg kjøpe ?

Nani95

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

Disse er de jeg vurderer å kjøpe så langt:

- Vapor IV ( Citrus eller Charcoal )

- Predator Powerswerve

- adiPURE II ( Svart )

- Copa Mundial

- "Vente på Vapor V"

Noen flere forslag? :D

Men hvis noen av dere har noen erfaring med skoene overfor så er det bare å si ifra !

Og hvis dere vet hvor/hvordan man får dem billig utenat Oslosportslager, så bare si ifra om det også ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd.

Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd.

Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring.

Du kan lese det her, kanskje du kan få noen tips.

Lenke til kommentar

Wow ! Det var en ganske bra side !

Takk ! ;D

Lenke til kommentar

Wow ! Det var en ganske bra side !

Takk ! ;D

Bare hyggelig :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...