Nani95 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei alle sammen ! Disse er de jeg vurderer å kjøpe så langt: - Vapor IV ( Citrus eller Charcoal ) - Predator Powerswerve - adiPURE II ( Svart ) - Copa Mundial - "Vente på Vapor V" Noen flere forslag? Men hvis noen av dere har noen erfaring med skoene overfor så er det bare å si ifra ! Og hvis dere vet hvor/hvordan man får dem billig utenat Oslosportslager, så bare si ifra om det også ! Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil bare si at Copa Mundial(som du har på listen) er et ekstremt godt valg! Har de selv og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil bare si at Copa Mundial(som du har på listen) er et ekstremt godt valg! Har de selv og er veldig fornøyd Takk for svar ! ;D Hvor kjøpte du de og hvor mye kjøpte du de for? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd. Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd. Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring. Du kan lese det her, kanskje du kan få noen tips. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd. Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring. Du kan lese det her, kanskje du kan få noen tips. Wow ! Det var en ganske bra side ! Takk ! ;D Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke snakke om dette i fotballsko-tråden? Du har jo fått mange svar der, men lager allikevel en tråd som dette der du vil ha enda flere svar. Det er jo DU som skal kjøpe, og trenger vel egentlig ikke våre råd. Men jeg klarer bare ikke å velge, det er ganske vanskelig, så jeg vil høre hva andre har å si om skoene. Folk som har brukt dem før med erfaring. Du kan lese det her, kanskje du kan få noen tips. Wow ! Det var en ganske bra side ! Takk ! ;D Bare hyggelig Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Copa Mundial slår aldri feil har hatt de i 4-5 år nå Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Copa Mundial slår aldri feil har hatt de i 4-5 år nå Ville helt klart valgt adiPURE II isteden... Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Har bestemt meg for å vente på Vapor V Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men hvis de ikke faller i smak, anbefaler jeg deg å prøve Adipure II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå