Ingemars Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hei, har en HP bærbar (pavilion dv6287). Problemet er at trådløse nettverkskortet ikke funker (tror jeg) Jeg har en trådløs router i samme rom som pc'n, men finner ikke den. Det funker bra med kabel. Trådløse funket for noen uker siden Håper på svar Edit: en error kommer opp når jeg feilsøker: This computer does not have a wireless network adapter installed and configured. Endret 20. februar 2009 av Ingemars Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Logg inn på routeren og sett den på kanal 1. Fungerer det da? Lenke til kommentar
Ingemars Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Logg inn på routeren og sett den på kanal 1. Fungerer det da? Er det mulig da? når jeg søker etter nettverk finner jeg ingenting, routeren er jo 1 meter unna pc'en.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser du har lagt til info. Når PC ikke ser adapteret, så kan du prøve å søke etter hardware på kontrollpanelet. Adapteret kan ha løsnet eller tatt kvelden. Lenke til kommentar
Ingemars Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ser du har lagt til info. Når PC ikke ser adapteret, så kan du prøve å søke etter hardware på kontrollpanelet. Adapteret kan ha løsnet eller tatt kvelden. Vet ikke hva adapteren "heter", men om den da har tatt kvelden, kan jeg kjøpe noe sånt som dette: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....UAAAEOH.I03xiL Funker det som et vanlig nettverkskort bare at det er eksternt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja det funker fint. Søk på prisguiden etter DKT-410 så finner du den adapteren og router til 500. Lenke til kommentar
Ingemars Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ja det funker fint. Søk på prisguiden etter DKT-410 så finner du den adapteren og router til 500. Må jeg ha en ny router og? Haster litt med å fikse dette.. Helst skulle jeg ha fikset dette idag. Endret 20. februar 2009 av Ingemars Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei du må ikke ha ny router, det bare var en bra deal Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nei du må ikke ha ny router, det bare var en bra deal Hm... skjekk om nettverks kortet ditt er aktivert før du kjøper nytt... Og prøv så og oppdatere drivere. Om ikke det funker... kjøp nytt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå