Abits Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er det leverandøren av Noctua driver på med, først var det ubekreftet levering langt ut i februar, nå er det plutselig mars. Jeg bestilte denne og noe annet den 06.02 fordi det sto at de hadde 5 stk på lager, et par dager etterpå så var det likevel ubekreftet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ring Netshop å spør om det tar lang tid før de får den. Dersom de sier en dato som er lenge til, eller ikke kan gi et skikkelig svar, så avbestiller du jo bare. Så kan du bestille en annen kjøler eller bestille den kjøleren en annen plass. Var det jeg måtte gjøre med et hovedkort jeg skulle ha fra netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå