AnaMorph0sIs Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Adobe PhotoDeluxe Home Edition 4.0 fulgte med mitt Fujifilm Finepix 1300 kamera. Det har fungert fint i over et år, men for et par måneder siden formaterte jeg disken programmet lå på og måtte re-installere det. Installasjonen gikk fint, men når jeg nå går inn i programmet og forsøker å laste inn bilder fra kameraet kommer ikke disk F opp (den midlertidige disken programmet skal loade bildene fra), og når jeg trykker "My Camera" står det at noe er enten galt med min connection eller med kamera settingene. På kamera-displayet står det at jeg er koblet til USBen og at koblinga er helt fin. Det eneste jeg kan forandre på på "camera settings" er porten kameraet er koblet til, jeg har forsøkt alle disse, men ingen fungerer. Noen som har vært borte i lignende? Hvordan fiksa du det i såfall? Finnes det evt. andre programmer jeg kan teste å loade bildene med (det gjør det helt sikkert, men jeg vet ikke om noen )? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Adobe PhotoDeluxe må installeres etter at du har installert overføringsprogrammet til Fuji, slik at det vet hvor det skal hente bildene. Hvis jeg har forstått dette rett? Lenke til kommentar
AnaMorph0sIs Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 "Overføringsprogrammet" til Fujifilm? Finnes det noe slikt? Da jeg la inn programmet for første gang for litt over et år siden la jeg bare inn PhotoDeluxe, så vidt jeg husker. Har også lagt inn noen såkalte TWAIN drivere, og prøvd å bytte USB port, men det fungerer fremdeles ikke. Men det overføringsprogrammet høres spennende ut, aner du hva det heter? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Med alle kamera følger det med programvare for overføring av filer fra kamera til PC. Dette er et pgm. tilpasset kamera. For at du evt. skal overføre filer inn i Photo DeLuxe, må det forannevnte programmet være installert før Photo DL. Lenke til kommentar
AnaMorph0sIs Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Måtte re-installere en driver for USB Mass Storage av en eller annen grunn, men nå funker det i hvertfall, takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå