aloras Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal levere inn et prosjekt innen i morgen, og har et lite problem når det gjelder koblingen av noen sider. Jeg har laget en "Hovedside" hvor alle kategoriene er presentert i hver sin knapp. Snakker da om knapper som "Hjem", "Produkter", "Om oss" osv. Inne på undersiden "Produkter" har jeg da en oversikt over forskjellige elektriske artikler. Når jeg trykker på en av disse produktene, blir jeg igjen linket til en ny side hvor jeg får mer informasjon om produktet. Jeg har også på "hovedsiden" laget meg en boks, hvor jeg skal kunne klikke direkte til mer informasjon om f.eks. "Samsung 40" LCD-TV" som ligger under en egen side. Hvordan skal jeg da knytte knappene jeg har laget meg i boksen til de forskjellige undersidene? Jeg forsøkte og skrev dette her: on (release) { gotoAndStop("InnholdProdukter", 2); } der "InnholdProdukter" er navnet på undersiden jeg skal knytte knappen til, og "2" er framen på undersiden som jeg skal hoppe til. Men som dere skjønner så fungerte ikke dette. Det som skjer er at når jeg trykker på knappen, så kommer jeg til frame nummer 2 av "hovedsiden". Den reagerer altså ikke på at jeg har skrevet "InnholdProdukter" i koden også. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå