hcoa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har lest og lest div tester og artikler og erfaringer, og står virkelig i beita for hva jeg skal gjøre. Jeg er på utkikk etter en telefon med godt kamera, gode taster, god talelyd og godt batteri. Det jeg lurer på er: N82 - har prøvd i butikk og er enige i det som står om den, den virker god. Liker dog tastene (noe testene kritiserer). Men ser også at batteri-tiden ikke er allverden...? SE c905 - denne skårer bra på kamera. Syns den er litt stor, kanskje - litt klumpete. Ser også at mange har trøbbel med den etter litt (jf erfaringer fra brukere). N95 - har prøvd denne også. Kamera skal være dårligere enn N82 om jeg har forstått det riktig (ikke blitz) - og er ikke imponert over bilder innendørs som ei venninne har tatt. SE c901 og c903 - Vet at disse SE-telefonene ikke er testet - men c901 ser ut til å ikke være så ulik 902 og 905 (?), men det vil jo testene vise. Er derfor usikker på om jeg skal vente til disse siste SE-telefonene en gang i 2.kvartal (alt fra april til st.hans???) kommer ut for så å bli testet, før jeg tar en avgjørelse om hvilken telefon jeg skal kjøpe. Det jeg da risikerer er at N82 da er borte fra markedet. Det er allerede litt vanskelig å skaffe denne. Er det noen som har noen innspill omkring temaet? Eller kanskje noen har noen innspill på hvilke andre modeller jeg heller burde titte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå